Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@02:47:35 GMT

ایران منتظر تصمیم FIFA و AFC درمورد بازی با عراق

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۵۳۷۳

ایران منتظر تصمیم FIFA و AFC درمورد بازی با عراق

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با وجود اظهارات مدیر تیم ملی عراق مبنی بر توافق با مسئولان ایرانی برای برگزاری بازی با ایران در بصره، همچنان منتظر پاسخ AFC و FIFA هستند.

به گزارش مشرق، هیات ایرانی که برای بررسی شرایط تیم ملی فوتبال ایران در کشور بصره عازم عراق شده بود به تهران بازگشت. در سفری که این هیات برای بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در کشور عراق داشت تمامی موارد از جمله محل اسکان تیم ملی فوتبال ایران، زمین تمرین، نحوه انتقال تیم به زمین تمرین و بازگشت به هتل و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بررسی شد و گزارش این سفر در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

اما سوال اینجا است که آیا دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در بصره برگزار می‌شود یا خیر؟ این سوال را باسل کورکیس، مدیر تیم ملی فوتبال عراق بعد از دیدار با محمدرضا ساکت،سرپرست تیم ملی ایران  پاسخ داده و وی اعلام کرده که برای برگزاری دیدار تیم ملی عراق با ایران در بصره به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد عجیب بازیکن عراقی برای بازی با ایران

کورکیس در مصاحبه با نشریه «الصباح» عراق گفت:ساکت، سرپرست تیم ملی ایران و هیئت همراهش بعد از دیدن وضعیت ورزشگاه بصره و هتل اقامتگاه تیم ملی ایران برای برگزاری این بازی در بصره موافقت کردند. در پایان این جلسات توافق شد تا بازی های رفت و برگشت در مکان و موعد قبلی برگزار شود.

این اظهار نظر مدیر تیم ملی عراق در شرایطی انجام شده که مسئولان فدراسیون فوتبال دو کشور در محل برگزاری مسابقه تاثیر ندارند و در واقع این فیفا و ای اف سی است که باید برای برگزاری مسابقه در یک کشور نظر نهایی را اعلام کند. مسئولان فدراسیون فوتبال ایران هم همچنان منتظر پاسخ فیفا و ای اف سی برای برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق هستند تا ببینید نهاد اصلی فوتبال چه تصمیمی در این زمینه خواهد کرد.

در خصوص اظهارات مدیر تیم ملی عراق مبنی بر اینکه وی مدعی شده با ساکت برای برگزاری بازی در بصره به توافق رسیده است با مسئولان فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم اما آنها از توافق ساکت با مدیران تیم ملی عراق ابراز بی اطلاعی کرده و اعلام کردند برای برگزاری این دیدار منتظر تصمیم AFC و فیفا هستند.

طبق برنامه از پیش اعلام شده تیم ملی فوتبال ایران باید روز 23 آبان در شهر بصره به مصاف عراق برود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی عراق فیفا انتخابی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود