Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزارت کشور در بدو ورود به همدان با شهدای این استان تجدید میثاق کرد.

ب‍ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ جمال عرف معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور در قالب بیستمین سفر استانی با استقبال استاندار و سایر مسؤولان وارد همدان شد.

در جریان بیستمین سفر استانی معاون سیاسی وزیر کشور که به میزبانی همدان برگزار می‌شود، علاوه بر تجدید میثاق با شهدای این استان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، برگزاری جلسه ستاد انتخابات، نشست ویژه با دبیران احزاب استان، نشست هم‌اندیشی با معتمدان، برگزیدگان و نمایندگان گروه‌ها و اقشار استان نیز در برنامه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر استانی جمال عرف از دیدار با آیت‌ا... حبیب‌ا... شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان آغاز شده و با تجدید میثاق با شهدای والامقام استان همدان، برگزاری جلسه ستاد انتخابات استان با رویکرد ارزیابی میزان آمادگی و توانمندی ستاد انتخابات و دیدار و هم‌اندیشی با جمع کثیری از معتمدان و نمایندگان اقشار مختلف مردم استان برگزار می‌شود.

همچنین جلسه ویژه مدیرکل سیاسی وزارت کشور با نمایندگان و اعضای احزاب و گروه‌های سیاسی استان همدان نیز در جریان این سفر برگزار می‌شود.

معاون سیاسی وزیر کشور را در این سفر، حمید ملانوری مدیرکل سیاسی وزارت کشور و زیوری مشاور معاونت سیاسی در امور سیاسی همراهی می‌کنند.

سفرهای استانی معاون سیاسی وزیر کشور با هدف ارزیابی و بررسی میزان آمادگی و توانمندی ستاد انتخابات استان و همچنین هم‌اندیشی با معتمدان و نمایندگان احزاب، گروه‌ها و اقشار مختلف استان‌ها برگزار می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: پیرودین معاون سیاسی فرماندار همدان شد تجلیل از برگزیدگان جشنواره رضوی در همدان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان امام جمعه معاون سیاسی وزارت کشور همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند

همچنین نمایندگان کارگران با نماینده ولی فقیه در استان همدان نشستی صمیمی داشتند.

در این نشست نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تلاش و کوشش کارگران در میدان اقتصادی، موجب پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور می‌شود و موفقیت هر کشوری به میزان مدیریت آن در اقتصاد بستگی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: هر کشوری مدیریت اقتصادی داشت رشد می‌کند و اگر مدیریت اقتصادی نداشته باشد عقب می‌ماند.

او همچنین با اشاره به اینکه خداوند متعال، انسان را برای عبادت خلق کرده است، گفت: از نظر اسلام اگر عبادت ۱۰ جزء باشد ۹ جزء آن کسب حلال یا بخش اقتصاد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان هم گفت: هم اکنون ۷۰ درصد کارگران استان حداقل حقوق را می‌گیرند.

یوسف شعبانی گفت: در استان همدان ۸۴۸ واحد مسکونی کارگری ساخته شده است و برای رفاه کارگران دنبال ایجاد زیرساخت‌های ورزشی تخصصی کارگران هستیم.

از پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته کار و کارگر نام گذاری شده است.

روز‌های هفته کارگر با عناوین ۵ اردیبهشت، کارگر تجدید میثاق با امام راحل ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت، کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت، کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت، کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت، کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت، کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت، کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است