Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:47:31 GMT

کوچ نابه‌هنگام تحصیل دانش‌آموزان را مختل می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۵۶۲۵

کوچ نابه‌هنگام تحصیل دانش‌آموزان را مختل می‌کند

محمد پورداود روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات آموزشی دانش‌آموزان عشایری کمبود نیروی انسانی و کافی نبودن اعتبارهای دولتی برای تجهیز کلاس های درس عشایر را از مشکلات آموزش دانش‌آموزان عشایری دانست. 

وی خاطرنشان کرد: اگر در بین جمعیت عشایر نیروی انسانی توانمند علمی وجود داشته باشد می توانیم با جذب آنها بخشی از مشکلات آموزشی را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به تحصیل ۷۸۵ دانش‌آموز عشایر در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه در این استان گفت: ۵۰ کلاس درس عشایر نیز در داخل و خارج استان دایر کرده‌ایم.

پورداود افزایش پوشش تحصیلی را از اهداف آموزش و پرورش ذکر کرد و گفت: در این راستا نیازمند منابع انسانی و مالی هستیم.

به گفته وی در سال جاری ۶۰ میلیون تومان برای تامین وسایل مورد نیاز کلاس های درس عشایری در این استان هزینه و همچنین ۳۴۴ دستگاه صندلی تاشو، ۲۰ بخاری نفتی و ۴۰۰ بسته نوشت افزار تهیه و توزیع شده است.

۲۸۵ هزار دانش‌آموز در استان همدان تحصیل می‌کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندگی عشایری همدان کوچ عشایر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، همزمان با هفته معلم در یک حرکت زیبا و پسندیده ، معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته مدرسه شهدای روستای چالکسر صومعه‌سرا با یکدیگر دیدار کردند و در نشستی صمیمی خاطرات شیرین دوران گذشته را زنده کردند.
اهدای شاخه‌های گل توسط دانش آموزان امروز مدرسه به معلمان دیروز مدرسه چالکسر، بیان خاطرات شیرین معلمان و اجرای موسیقی سنتی از برنامه‌های این نشست صمیمی بود.
مسئول برگزاری نشست صمیمی معلمان و دانش‌آموزان مدرسه چالکسر گفت: ما جمعی از دانش آموزان مدرسه برنامه ریزی کردیم که از معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته مدرسه شهدای روستای چالکسر صومعه‌سرا که نشانی داشتیم دعوت کنیم که دوباره همدیگر را ببینند و خاطرات شیرین دوران گذشته را یادآوری کنند و هم از زحمات گذشته معلمان قدردانی و تجلیل کنیم.
مهدی فیروزی افزود: ۵۰ نفر از معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته این مدرسه دراین نشست صمیمی شرکت کردند.
در پایان از تمامی معلمان و دانش‌آموزان ۴۵ سال گذشته مدرسه چالکسر با اهدای لوح و جوایز نفیسی تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال
  • دانش آموزان دیجیتالی، کلافه از امر و نهی ها
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • بندبازی مرگبار برای تحصیل
  • اینجا دست‎‌ها، دانش و ایثار را روایت می‌کند