Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشوراز بازداشت هفت نفر در جریان بازی تیم تراکتور تبریز با استقلال خبر داد و گفت: اقدام برخی هواداران تراکتور خلاف امنیت ملی است. ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین ذوالفقاری در حاشیه نشست خبری جلسه ستاد اربعین در پاسخ  به سوالی درباره رفتارهای نامناسب هواداران تیم فوتبال تراکتور، اظهار کرد: در این خصوص 7 نفر بازداشت شده‌اند و مسئولان قضایی، اطلاعاتی و انتظامی در حال پیگیر موضوع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تداوم این دسته از رفتار‌های برخی از هواداران تیم تراکتور و به همراه داشتن پرچم کشور دیگر در این بازی، گفت: این کار خلاف امنیت ملی کشور است و با کسانی که بر خلاف امنیت ملی کشور اقدام می‌کنند طبق مقررات برخورد خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در بازی فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز که در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز انجام شد، برخی از تماشاچیان در ورزشگاه اخلال ایجاد کردند.

حمله مالک باشگاه تراکتور به پرسپولیس پس از شکست مقابل استقلال!

انتهای پیام/

R1014144/P1014142/S2,21,25,1416/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ستاد مرکزی اربعین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد مرکزی اربعین ستاد مرکزی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت و همگرایی جامعه اهل سنت و تشیع است که این مهم در آینده هم تقویت خواهد شد.

احسان کامرانی امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به نقش وحدت در ایجاد تمدن نوین اسلامی، عنوان کرد: استان هرمزگان از دیرباز تاکنون شاهد وحدت بی‌نظیری میان برادران اهل سنت و تشیع است‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تمدن نوین اسلامی را افتخاری برای مسلمانان دانست و اظهار کرد: مسلمانان تا قرن ششم و هفتم در جهان سرآمد و دارای تمدن نوینی بودند که ریشه اصلی آن موفقیت وحدت بود.

وی تاکید کرد: وحدت فقط این نیست که بر زبان جاری شود بلکه این جلسات و همایش‌ها و مناظراتی که برگزار می‌شود را می‌توان در راستای تقویت وحدت خلاصه کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟