Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت یوم الله ۱۳ آبان‌، آورد: همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان شرکت و با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای معظم‌له، حمایت همه جانبه خود را اعلام می‌کنیم.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» « اهل ایمان در راه خدا، و کافران در راه طاغوت (شیطان) جهاد می‌کنند، پس (شما مؤمنان) با دوستان شیطان بجنگید (و از آنها بیم و اندیشه مکنید) که مکر و سیاست شیطان بسیار سست و ضعیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(نساء- ۷۶)

 

بدون شک، یوم الله ۱۳ آبان و وقایع این روز تاریخی، از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه ملت ایران با آمریکا است که به گواه تاریخ، چه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی چه حتی پیش از آن، از هیچ جنایت، عناد و سنگ‌اندازی‌ای در مسیر رشد و تعالی این نظام سرافراز و مقدس دریغ نکرده است. سیزده آبان روز فریاد، روز شهادت، روز مشت‌های گره کرده بر ضد طاغوت زمان، روز فتح ، روز خروش امت اسلامی بر ضد استکبار جهانی، روز فریاد و اعتراض و روز شکفتن گل امید بود. سیزدهم آبانماه همچنین روز تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه است که خروش ملت انقلابی ایران بر ضد دست نشاندگان استکبار جهانی را به بار آورد تا سالها بعد فرزندان روح الله با تأسی از آموزه‌های پیر و مراد خود، لانه جاسوسی اربابان ایشان را نیز فتح کنند، به گونه‌ای که حضرت امام خمینی(ره) از آن انقلاب دوم یاد کردند. این روز همچنین یادآور حماسه ها، ایثار و فداکاری های دانش آموزان جان بر کف این مرز و بوم است. این روز، روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان باشد تا همچنان به مبارزات خود در مسیر عدالت طلبی، استقلال خواهی و آزادی و آزادگی ادامه دهند.

 

اینک در آستانه فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه، اعضاء و خادمان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که اکثریت قریب به اتفاق آنها دانش آموزان، دانشجویان و جوانان مومن ایران اسلامی هستند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ارواح طیبه شهدای دانش آموز و دانشجو، در تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) اعلام می‌دارند همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان شرکت نموده و با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای معظم‌له، حمایت همه جانبه خود را از راه انقلاب و شهداء ابراز می‌دارند. بهروزی و توفیق روزافزون همه خادمان ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماییم.»

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی نماز جمعه زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده پدافند غیرعامل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد 13 آبان بیانیه کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز دوشنبه در نشست بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان، اظهار داشت: در طول دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان لرستان برای تقویت برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان لرستان ضروری است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر ضرورت حفظ رکن مردم‌محوری برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت، افزود: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با محوریت ترویج فرهنگ رضوی، جریان‌سازی اجتماعی و ارتقا فرهنگ دینی برگزار می‌شود.

چگنی نژاد، بیان کرد: برگزاری ده‌ها برنامه جشن و شادی به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س)، میلاد امام رضا (ع) و حضرت شاه‌چراغ (ع)، مراسم جشن روز دختر با حضور خادمان حرم رضوی به همراه برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و آموزشی در سطح مساجد دارای کانون فرهنگی هنری تنها بخشی از برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی ادامه داد: همچنین هم‌زمان با شب میلاد باسعادت امام رضا (ع) دو برنامه شاخص در شهر خرم‌آباد و در هر کدام از شهرستان‌های استان لرستان یک برنامه با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در سراسر کانون‌های مساجد استان لرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090853

دیگر خبرها

  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند