Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:52:36 GMT

۲۷ مرکز غیرمجاز پزشکی در جنوب کرمان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۵۹۷۰

۲۷ مرکز غیرمجاز پزشکی در جنوب کرمان پلمب شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۳ مرکز غیرمجاز پزشکی و چهار مطب در منطقه جنوب کرمان اعمال قانون شده است.

علی سالاری افزود: این مراکز به دلیل نداشتن مجوز قانونی، با همکاری دستگاه قضایی پلمب و به دادگاه احضار شدند.

وی از نظارت شدید بر مراکز پزشکی خبر داد و گفت: تمامی مراکز پزشکی به دلیل حساسیت کاری و تامین سلامت مردم زیر ذره‌بین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر اساس ماده ٣١ آیین‌نامه انتظامی، رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه‌ای، شاغلان حرفه پزشکی و وابسته مصوب شهریورماه ۹۰ شورای عالی نظام پزشکی، شاغلان حرفه‌های پزشکی می‌توانند منحصرا به درمان آن گروه از بیماران بپردازند که در دوران تحصیل، دوره آموزشی آن را طی نموده یا مدارک لازم را از مراکز مجاز مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ کرده ‌باشند.

وی ادامه داد: ورود به هر یک از حیطه‌های تخصصی در خصوص بدن انسان نیاز به احراز صلاحیت و تخصص دقیق در آن رشته دارد لذا با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی کرمان را تحت پوشش دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران جیرفت پلمب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علی نویدیان در این خصوص، افزود: ابلاغ چارت سازمانی مرکز بهداشت شهرستان تازه تأسیس گلشن پس از ماه‌ها تلاش و پی گیری توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن، مهمترین کار زیربنایی حوزه سلامت در شهرستان گلشن است که باعث ایجاد و راه اندازی واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن در نقشه سلامت کشور گفت: تصویب این چارت علی رغم جذب اعتبارات اختصاصی برای این مرکز بهداشت، منجر به اختصاص ردیف استخدامی خواهد شد.

نویدیان ابراز امیدواری کرد که با فعالیت مرکز بهداشت گلشن، زمینه رشد و تعالی بهداشت و درمان آن منطقه را شاهد باشیم.

کد خبر 6095461

دیگر خبرها

  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد