Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله فلاحتی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از آحاد جامعه برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» با اشاره به ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: ۱۳ آبان روز اوج اقتدار ملی مردم مسلمان ایران است.


نماینده ولی فقیه در گیلان به خاک و خون کشاندن دانش‌آموزان توسط رژیم ستم‌شاهی در ۱۳ آبان سال ۵۷ اشاره کرد و افزود: ۱۳ آبان در تاریخ ملت ایران ماندگار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه رشت با بیان اینکه ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ یادآور تبعید امام(ره) از میهن است، تصریح کرد: بین تبعید امام(ره)، شهادت دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان رابطه ناگسستنی است.


آیت‌الله فلاحتی حضور با شکوه مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان در ۱۳ آبان را استمرار اقتدار ملی و اسلامی دانست و بیان کرد: از تمام جوانان، نوجوانان، دانش‌آموزان، دانشگاهیان و دیگر اقشار مردم می‌خواهیم در راستای گرامیداشت شهیدان انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای دانش‌آموز، در صحنه حضور پیدا کنند.


وی با اشاره به اینکه مردم در راهپیمایی عظیم روز ۱۳ آبان با ابهت شرکت می‌کنند، بیان کرد: ایران اسلامی دارای جوانان بسیار نورانی و ارزشمند است و حضور آنها در راهپیمایی ۱۳ آبان به طور قطع بر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران می‌افزاید.


نماینده ولی فقیه در گیلان به توجه کشورهای قدرت‌طلب و سلطه‌جو به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: بیگانگان می‌خواهند شرکت جوانان و نوجوانان در صحنه را ببینند و به طور قطع حضور این قشر از جامعه در راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان بر تمام ملت‌های مسلمان تاثیرگذار است.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده شهادت امام رضا ع دعوت به حضور حداکثری مردم نماینده ولی فقیه در گیلان راهپیمایی 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در بیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

در این مراسم سخنرانان به بیان سیره، منش و نقش امام صادق (ع) در ترویج مکتب و فقه اهل بیت (ع) و مرثیه سرایان به ذکر مراثی در رثای این امام همام پرداختند. 

در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در شهر‌های مختلف استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات