Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی اعرابی رئیس شورای اسلامی شهر تفت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت:  جوانان تفتی به  صورت خود جوش در فصل  برداشت انار، آداب و رسوم قدیمی شهرشان را  زنده نگه می‌دارند.

او با بیان اینکه تفت به شهر سبد انار معروف است، افزود: امسال محصول میوه انار نسبت به چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است به همین سبب در نقاط مختلف شهر تفت جشنواره سپاس، معرفی انار و چگونگی برداشت محصول برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعرابی ایستگاه اول این همایش را روستای هدف گردشگری مبارکه، ایستگاه دوم را باغ صدری ،نمیر، و ایستگاه سوم را خیابان خوش آب و هوای احمد آباد عنوان کرد و افزود: این سه ایستگاه به ترتیب در روستای ورودی یزد-تفت، باغی در مرکز شهر و در ایستگاه آخر محله خروجی تفت مستقر می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تفت با بیان اینکه این سلسله جشن‌ها از پانزدهم تا هفدهم آبان دایر است، ادامه داد: مراسم افتتاحیه باغ صدری عصر پانزدهم و افتتاحیه روستای مبارکه و خیابان احمد آباد همزمان صبح شانزدهم با حضور مسئولان استانی و عموم مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

جوانان تفتی ، آداب و رسوم قدیمی شهرشان را  زنده نگه می‌دارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آمنه غلام‌ویسی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای استان که با موضوع روز دختر در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با بیان اینکه دشمنان و جوامع غربی هجوم گسترده‌ای برای ضربه زدن به هویت دختران ایران اسلامی را پیش گرفته‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه زن و دختر ایرانی جایگاه، احترام و حرمت بالایی دارند و براحتی در اماکن عمومی تردد می‌کنند.

وی افزود: بهترین سبک زندگی سبک زندگی ایرانی است و باید ترویج و تقویت شود و اجازه ندهیم دشمن بر این سبک زندگی اثر بگذارد.

غلام‌ویسی تصریح کرد: باید الگوسازی از زن و دختر موفق در جامعه ترویج یابد و دختران موفق معرفی شوند تا همه دختران با توانمندی انها آشنا شوند.

وی بر لزوم معرفی دختران موفق کرد اضافه کرد: این مهم نیازمند تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه‌ها است و همه باید دست در دست هم دهند و در این عرصه ورود کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اذعان کرد: غرب بدنبال معرفی الگوی غربی و توخالی است و نباید اجازه داد این الگوها بر جوانان ما اثربگذارد.

مسوول امور بانوان آموزش و پرورش کردستان نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در راستای روز دختر برنامه‌های متنوعی را در سطح مدارس استان خواهد داشت و معرفی دختران موفق دانش‌آموز یکی از این برنامه‌ها خواهد بود.

لیلا حیدری عنوان کرد: باید دختران موفق عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، هنری و غیره معرفی شوند.

کد خبر 6094047

دیگر خبرها

  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است