Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از پرداخت ۵۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان استان در هفت‌ماهه امسال خبر داد و گفت: بیش از هزار فرصت شغلی طی این مدت برای مددجویان و نیازمندان استان ایجادشده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، یحیی صادقی بابیان اینکه کمیته امداد همواره یکی از دستگاه‌های برتر و تأثیرگذار درزمینهٔ اشتغال‌زایی در استان بوده است، گفت: سال گذشته نیز کمیته امداد استان کرمان با ایجاد ۶۸۰۰ فرصت شغلی در استان رتبه برتر اشتغال را در بین دستگاه‌های مربوطه در استان کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تقویت اقتصاد خانواده با اجرای طرح‌های اشتغال را اصلی‌ترین برنامه کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان اعلام و بیان کرد:  کمیته امداد از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال، مراکز کاریابی، تعامل با کارفرمایان و هم‌چنین ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان به مددجویان اقدام به ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندی آن‌های می‌کند.

 

 


وی از پرداخت 59 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان استان در هفت‌ماهه امسال خبر داد و گفت: ۱۶۵۹ فرصت شغلی در هفت‌ماهه امسال برای مددجویان و نیازمندان استان ایجادشده است.

 

 


صادقی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال در کمیته امداد به‌صورت هدفمند و با نظارت دقیق انجام می‌شود، گفت: بیش از ۹۰ درصد از تسهیلات اشتغال کمیته امداد با نظارتی دقیق که قبل و بعد از پرداخت تسهیلات انجام می‌گیرد منجر به شغل پایدار می‌شود. 
 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده شهادت امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع کانون های مساجد مجلس یحیی صادقی فرصت شغلی کمیته امداد کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی