Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@21:58:53 GMT

پروژه‌های AVL و AFC اتوبوسرانی تا پایان سال تکمیل شوند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۶۳۷۱

پروژه‌های AVL و AFC اتوبوسرانی تا پایان سال تکمیل شوند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار تسریع و بهره برداری از دو پروژه AVL و AFC در اتوبوسرانی تا پیش از پایان سال جاری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر برشان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: تعدادی از ایستگاه‌های اتوبوس می‌تواند برای مناسب سازی شهروندان در زمان توقف در ایستگاه با بهره گیری از سیستم مشارکتی در ساخت و تجهیز در اختیار اتوبوسرانی قرار گیرد، که لازم است در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تسریع و بهره برداری از دو پروژه AVL و AFC در اتوبوسرانی تا پیش از پایان سال جاری و رفع موانع با عنایت به قرارداد منعقد شده، افزود: بهبود کمی و کیفی حمل‌ونقل عمومی، کنترل به روز و لحظه‌ای و امکان عملیاتی نمودن زمان مبدأ و مقصد و روان سازی حمل و نقل عمومی و مدیریت هوشمند در اتوبوسرانی، عملیاتی شدن و ارتقاء سیستم پرداخت الکترونیکی از مزیت‌های این دو پروژه است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم اقدامات بهینه‌سازی ترافیک و حل مشکل شهروندان در این خصوص، تصریح کرد: با عنایت به رسیدن فصل سرما و افزایش آلاینده ها، لازم است کنترل های لازم به منظور داشتن معاینه فنی خودروها را جدی گرفته و از تردد خودروهای بدون معاینه فنی و تردد موتورسیکلت های دودزا و آلاینده جلوگیری به عمل آورد.

وی از شهردار اصفهان درخواست کرد پیش بینی های لازم در تملک و مشارکت با توجه به زمان تدوین بودجه سال ۹۹ با عنایت به داشتن اعتبار بودجه‌ای برای ساخت پارکینگ به ویژه در مناطق مورد نیاز شهری انجام شود.

کد خبر 395447

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان سازمان اتوبوسرانی اصفهان آلودگی هوا پارکینگ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در جشنواره زمین پاک و کاروان سفیران سبز در دومین روز از هفته زمین پاک، با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در خصوص محیط زیست افزود: حضرت آقا تأکید کرده‌اند مهم‌ترین موضوع ویژه در بحث زمین، کم‌کاری‌ها و نادیده‌گرفتن فرسایش خاک است که بخشیدنی نیست و اگر بدانیم پلاستیک چقدر در فرسایش خاک مؤثر است، به اهمیت این موضوع پی می‌بریم.

وی ضمن بیان این نکته که هر ۱۰۰ مترمربع خاک حاصلخیز، بالغ بر ۱۰۰ سال طول می‌کشد که احیا شود، ادامه داد: این در حالی است که ۴۰۰ سال طول می‌کشد که پلاستیک در خاک فرسایش یابد که تازه به میکروپلاستیک تبدیل می‌شود که آن هم برای خاک مضر است؛ یعنی بالغ بر ۵۰۰ سال زمان برای احیای خاکی که آلوده به پلاستیک است، زمان نیاز داریم.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در پایان ضمن قدردانی از شهرداری منطقه ۱۱ در برگزاری این برنامه، اظهار امیدواری کرد، با مشارکت مردم و سیاست‌گذاری‌های درست مسؤولان، مصرف پلاستیک مدیریت و به موضوع احیای خاک بیش از پیش توجه شود.

گفتنی است، جشنواره زمین پاک و کاروان سفیران سبز همزمان با دومین روز از هفته ملی زمین پاک با حضور، موسوی شهردار منطقه ١١، حلیا سادات حسینی مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار، شادی مالکی سرپرست سازمان مدیریت تاکسیرانی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری به میزبانی منطقه ١١ در بوستان رازی برگزار شد.

کد خبر 6087377 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک ۵۰۰ سال زمان لازم است