Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:42:54 GMT

کاندیداها تبلیغات زود هنگام انجام ندهند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۶۳۸۶

کاندیداها تبلیغات زود هنگام انجام ندهند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهراب سالاری، رئیس دادگستری شهرستان کهنوج در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم این دادگستری گفت: از سوی دستگاه‌های نظارتی، امنیتی وانتظامی کلیه فعالیت‌های کاندیدای احتمالی رصد و شناسائی می‌شود و در صورت بروز تخلف و جرائم با افراد برخورد قضائی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:دادگستری شهرستان کهنوج در جهت رسالت خود مبنی بر پیشگیری از وقوع جرم، جلسات متعدد و متنوعی نسبت به آموزش مسائل قانونی در ارتباط با انتخابات برنامه ریزی شده است که در یک برنامه زمانبندی شده برگزار خواهند شد.

رئیس دادگستری کهنوج افزود: در این جلسه مقرر شد در ۳ مقطع جرایم و تخلفات احتمالی مربوط به انتخابات پیش رو پی گیری شود.

رییس ستاد ویژه پیگیری و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در کهنوج، این مقاطع را شامل مرحله اول قبل از برگزاری انتخابات، مرحله دوم حین انتخابات و مرحله سوم پس از برگزاری انتخابات دانست و گفت: قوه قضاییه در اجرای ماده ۱۷ قانون انتخابات و ماده ۶۷ همین قانون، موظف است که در ۳ مقطع فوق ذکر نسبت به پیگیری از وقوع جرم ضمن هماهنگی شورای نگهبان، هییت اجرایی و سایر مسئولان دست اندرکار اقدام کنند.

سالاری نقش رسانه‌ها و مطبوعات را در برگزاری یک انتخابات پرشور مهم و موثر دانست و افزود: رسانه‌ها بایستی در چارچوب قوانین و مقررات عمل کنند.

انتهای پیام/ی

شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در کهنوج تشکیل شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد

تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد سیزدهم اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، براساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، دستورالعمل تبلیغات و قانون مرتبط با تبلیغات که در مرحله اول اطلاع‌رسانی شده، در مرحله دوم هم ملاک خواهد بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت، ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود و از بین نامزدها ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

حوزه‌های انتخابیه تبریز، شبستان، میانه، پارس‌آباد، سمیرم، لنجان، کرج، تهران، ورامین، بیرجند، مشهد، آبادان، رامهرمز، خدابنده، زنجان، شیراز، مرودشت، خرم‌آباد، قائمشهر، ملایر، کرمانشاه و گنبدکاووس، ۲۲ حوزه انتخابیه‌ای هستند که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده است.

انتخابات در مرحله دوم نیز در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است تا ازدحامی در شعب شکل نگیرد و رأی‌دهندگان به راحتی و سهولت رأی خود را به صندوق بیاندازند.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 749951

دیگر خبرها

  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب