Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین فرکی یکی از اعضای کانون مربیان فوتبال در خصوص اهداف این کانون در حاشیه جلسه کانون مربیان عنوان کرد:  از ابتدای دوره قبل تا انتخابات دوره جدید مجمع که به زودی برگزار می‌شود، جلسات زیادی برگزار کردیم و مربیان در نهایت بدون هیچ چشم داشتی در جهت وظیفه انسانی خودشان در این جلسات حضور پیدا کردند و تصمیمات خوبی برای جامعه مربیان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در مجموع اگر بخواهم تصمیمات اتخاذ شده را بگویم نمی‌توانم به دلیل کمبود وقت همگی را مطرح کنم چرا که جلسات زیادی برگزار  و تصمیمات خوبی گرفته شد.  

مالیات قرارداد مربیان فوتبال را کم کردیم

فرکی در خصوص اقدامات مثبت این مجمع بیان کرد: در زمینه مالیات قرارداد مربیان هم اقداماتی انجام شد و برای مثال درصد مالیاتی که از مربیان کم می‌کردند خیلی بیشتر از افراد دیگر بود و حالا با اداره مالیات صحبت شد و در نتیجه درصدی کاهش پیدا کرد.

تاج به کانون مربیان قول مساعد داده است

او ادامه داد: به هر حال مربیان مشکلاتی هم سر راه خود دارد و با تاج جلساتی برگزار کردیم و او هم قول مساعد را به ما داده است تا تصمیمات سریع‌تر جلو رود، اما نمی‌توان در زمان محدود همه این مشکلات را رفع کنیم، اما در این دو دوره اخیر اقدامات خوبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: فرکی: بازی سختی برابر گل گهر داریم/ باختن مقابل حریف چیزی را تغییر نمی‌دهد

کانون مربیان تمام قد پای ویلموتس ایستاده است

فرکی همچنین در مورد عملکرد مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد:به هر حال به تیم ملی با وجود سرمربی خارجی یا ایرانی خوشبین هستیم. اما این شکست اخیر مقابل بحرین توجهات همه را متوجه ویلموتس کرد. ما در زمان بلاژوویچ از بحرین باختیم، اما در دوران برانکو چندین بار آن‌ها را بردیم و جبران کردیم و توهین‌های بحرین را جواب دادیم. فعلا نمی‌توان در خصوص ویلموتس اظهار نظر کنیم و به هر حال باید پای او بایستیم و به او هم در  جلسات کانون مربیان قول دادیم تمام قد پای او هستیم و امیدواریم به همراه تیم ملی موفق باشد.

کانون مربیان در بحث فنی تیم ملی فوتبال ورود نمی‌کند

او در خصوص تنش‌های میان کانون مربیان و کارلوس کی روش در دوره قبل مربیگری این مربی پرتغالی در ایران به سبب بحث و جدل با برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت پرسپولیس تهران بیان کرد:  بحث تیم ملی کاملا جدا است. ما به عملکرد فنی تیم ملی ورود نمی‌کنیم و بحث خود مربیان مطرح است و در صورت اجحاف به آن‌ها وارد عمل می‌شویم و در مقاطعی هم این اتفاق افتاد و خوب نبود که دو مربی ما دچار مشکل شوند و بی حرمتی پیش بیاید و سعی کردیم طوری که شایسته و بایسته است بتوانیم از حق مربیان دفاع کنیم.

باید در استادیوم ها فرهنگ سازی از خود شخص شروع شود

وی همچنین در مورد حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر و محرومیت تماشاچیان به علت بی احترامی در استادیوم‌ها بیان کرد: من شخصا با هیچگونه محرومیت  تماشاچیان موافق نیستم و حق تماشاچی لذت بردن از فوتبال است. به نظرم جریمه تیم‌ها هیچ دردی را دوا نکرده است و باید فرهنگ سازی از خود شخص شروع شود و نباید آن‌ها را محروم کنیم.

نبود بانوان بی اخلاقی در استادیوم ها را تشدید می کند

فرکی افزود: حضور بانوان در استادیوم‌ها مانع از ناهنجاری‌ها می‌شود و حق آن‌ها است که در مسابقات لیگ حاضر باشند. نبود خانم‌ها در استادیوم‌های فوتبال می‌تواند علت اصلی این توهین‌ها باشد. باید آن کسانی که فحاشی می‌کنند از هواداران خوب جدا کنیم و فکر می‌کنم با همین اقدامات بلیت فروشی الکترونیکی، دوربین مدار بسته و ... این موضوع را کنترل کرد.

انتهای پیام/

اظهارات فرکی در حاشیه مراسم کانون مربیان فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد

احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی جام ملت‌های آسیا گفت: همه شاهد بودند که تورنمنت‌های مختلف و بازی‌های دوستانه با تیم‌های رده بالا را طبق نظر سرمربی و کادر فنی برنامه‌ریزی کردیم و اگر رنکینگ جهانی فوتسال را نگاه کنید، از بین تیم‌های رده بالا، اسپانیا و پرتغال نخواستند با ما بازی کنند. با اکثر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که تورنمنت اثرگذاری بود و شاکله اصلی تیم در آنجا توسط کادر فنی تیم ملی شکل گرفت و در دو بازی با روسیه و تورنمنت ویتنام، تیم تکمیل شد. خدا را شاکریم و جا دارد که از همه کسانی که در این مدت کمک کردند، تشکر کنیم.

او ادامه داد: از تمام حمایت‌های آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش، مجلس شورای اسلامی و شخص رئیس جمهور و رئیس مجلس ممنون هستیم که با پیام محبت‌آمیزشان باعث دلگرمی فرزندان خود در تیم ملی شدند. امروز و فردا استراحت می‌کنیم و سپس کارمان را برای جام جهانی شروع می‌کنیم و با توکل به خدا و تلاش همه اعضای تیم ملی می‌رویم که در جام جهانی هم افتخارآفرین باشیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که تعداد اردو‌های تیم ملی تا جام جهانی مشخص شده است یا خیر، خاطر نشان کرد: براساس نظر شمسایی، لیگ را تا پنج شش هفته پیش می‌بریم و در این مدت لیگ را برنامه‌ریزی کردیم و بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند. بازی در لیگ یک مقدار بازیکنان را در آمادگی نگه می‌دارد و برای بازی‌های دوستانه در فیفا‌دی‌های پیش رو برنامه‌ریزی کردیم. این موضوع در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد و ما کاملاً آماده می‌شویم تا در جام جهانی باقدرت حضور پیدا کنیم.

اصولی راجع به بحث تمدید قرارداد شمسایی تصریح کرد: ما در خدمت او هستیم و با پرقدرت ادامه خواهد داد.

او در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مبالغ قرارداد گذشته کادرفنی تیم ملی آنها پرداخت شده است یا خیر، گفت: یک بدهی از سال گذشته باقی مانده است و آن هم به خاطر این بود که به آخر سال خوردیم و به دلیل گرفتاری و نزدیک شدن به مسابقات جام ملت‌ها نتوانستیم به تعهدات خود عمل کنیم. یک مبلغ جزئی از سال گذشته باقی مانده است که در اولین فرصت به شمسایی تقدیم خواهیم کرد و قرارداد جدید را امضا می‌کنیم. هیچ مشکلی وجود ندارد. ارکان مدیریتی فدراسیون روی تمام قرارداد‌ها حساس هستند و این موارد کاملا انجام می‌شود خوشبختانه فصای خیلی خوبی وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • زاکانی: اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران می رسد | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی بین المللی دارد
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام