Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان اینکه همزمان با راهپیمایی پر شور مردم انقلابی استان زنجان پایگاه‌های ثبت‌نام از حامیان برپا می‌شود، گفت: این پایگاه‌ها در مسیر راهپیمایی ازسبزه‌میدان به سمت میدان انقلاب استقرار می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف کمیته امداد استان زنجان استفاده از ظرفیت‌های موجود برای کمک به مددجویان و نیازمندان است، افزود: پایگاه‌های جذب حامی در مسیر راهپیمایی یوم الله 13آبان  در شهر زنجان آماده ثبت‌نام از خیران و نیکوکاران برای حمایت از کودکان یتیم و غیریتیم نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با اشاره به اینکه خیران و نیکوکارانی نسبت به امور نیازمندان و محرومین احساس مسئولیت می‌کنند، از آنها دعوت کرد از فرصت فراهم شده نیز استفاده کرده و همچون مناسبت‌های ملی و مذهبی دیگر به یاری فقرا و نیازمندان بشتابند.

وی با اشاره به اینکه برخلاف چالش‌های اقتصادی، مردم نیکوکار پایتخت شور و شعور حسینی با درک صحیح از شرایط موجود مشارکت مناسبی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد داشته‌اند، گفت: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی میانگین سرانه ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به 512 هزار تومان رسیده است.

وی یادآور شد: هم اکنون 2 هزار و 962 کودک یتیم و غیریتیم از خدمات کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند هستند که 12 هزار و 764 خیر به عنوان حامی از آنها حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان راهپیمایی 13 آبان حامی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از غزه قهرمان در مازندران

دریافت 28 MB کد خبر 6089055

دیگر خبرها

  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • راهپیمایی حمایت از غزه قهرمان در مازندران
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس