Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@01:28:07 GMT

شانزدهمین کانون خانه تئاتر تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۶۹۷۴

شانزدهمین کانون خانه تئاتر تشکیل شد

شنبه یازدهم آبان، دستیاران کارگردان خانه تئاتر، پس از رأی‌گیری اساسنامه، به‌طور مستقل از کارگردانان به‌عنوان کانونی جدید معرفی شدند. ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، روابط‌عمومی خانه تئاتر خبر داد سالن مهین اسکویی شنبه یازدهم آبان، ساعت 17 میزبان کانون دستیاران کارگردان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات عضو سابق هیئت مدیره تعاونی مسکن خانه تئاتر درباره جنجال‌های اخیر

در این مراسم  فعالان اصناف‌های مختلف تئاتر (دستیاران کارگردان، مدیران صحنه، مدیران اجرا و منشی‌های صحنه) حضور داشتند.

بر اساس اطلاع‌رسانی قبلی، حضور در این مراسم محدودیتی نداشت و تمامی افراد در بخش‌های مرتبط به تئاتر امکان شرکت در مجمع و رأی‌گیری اساسنامه را داشتند.

در این مراسم از مجموع 41 نفر حاضر و هشت نفر وکالتی، 51 رأی موافق و صفر رأی مخالف به‌ثبت رسید. بر این اساس، کانون دستیاران کارگردانان به‌طور مستقل آغاز به‌کار کرد و  تعداد انجمن و کانون‌های خانه تئاتر را به 16 عدد رساند.

پیش از این نیز در خبرها گفته شده بود جلسه اساسنامه تنظیم شده کانون دستیاران کارگردان به رأی مجمع عمومی گذاشته خواهد شد و با کسب اکثریت آرا، این کانون به‌شکل رسمی و مستقل از کانون کارگردانان، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.  

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط خانه تئاتر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانه تئاتر تئاتر خانه تئاتر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این برنامه از دو بخش اصلی برگزاری کارگاه‌های ویژه با موضوع شعرخوانی، سرودخوانی در مرکز و همچنین اجرای برنامه در کنار سواحل خلیج گرگان و دریای خزر تشکیل شده بود.

فاطمه ریاحی، مربی مسوول مرکز در این برنامه خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر، از خلیج فارس به عنوان بخش جدایی ناپذیر هویت ملی ما ایرانیان عنوان کرد و گفت: ایجاد شادی، شور و نشاط دربین کودکان و نوجوانان، معرفی ظرفیت های محیط زیستی، پاسداشت زیبایی و ­پاکیزگی، حفظ و نگهداری و در نهایت معرفی این خلیج بزرگ به کودکان امروزی، از اهداف کانون در اجرای این برنامه بوده است.

در این روز سخنان و کارگاه‌هایی با هدف انتقال مفاهیم شناخت و موقعیت حساس جغرافیایی خلیج فارس به کودکان و نوجوانان صورت گرفت و یکی از کارشناسان اداره محیط زیست این شهرستان نیز به بیان مواردی در خصوص چگونگی حفظ و نگهداری از این نعمت خدادادی پرداخت.

در پایان والدین، کودکان و نوجوانان بندرگزی با تشکیل زنجیره انسانی شعار « از خزر تا خلیج فارس» را بر زبان آوردند.

دیگر خبرها

  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!