Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: جدی‌ترین فرد در بحث واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال من هستم. ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سیزدهمین جلسه خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس با حضور نمایندگان سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان به ریاست جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان و مسعود سلطانی‌فر صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش در این نشست گفت: جدی ترین فرد در موضوع واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس من هستم و حاضرم هر هفته به این دو باشگاه بروم بحث واگذاری را دنبال کنم. از مدیران عامل و هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌خواهم وقت مجزایی برای موضوع خصوصی سازی دو باشگاه بگذارند. هم دولت و هم مجلس همراهی لازم و قانونی را برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارند.

وی افزود: اعتقاد جدی دارم که با پیگیری و جدیت مدیران عامل دو باشگاه و حمایت و همراهی وزارت خانه می‌توانیم استقلال و پرسپولیس را تا پایان سال واگذار کنیم.

همچنین در این جلسه بیگ‌زاده از مدیران سازمان بورس، شفافیت را شاه کلید موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دانست و گفت: این دو باشگاه و در واقع شرکت بیشتر از آنکه تجاری و چشم انداز سودآوری داشته باشد فرهنگی و اجتماعی بوده‌اند.

وی ادامه داد: برند دو باشگاه دارایی مهم آنهاست و دارایی بزرگ دیگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حق پخش تلویزیونی است و از آنجایی که مردم خریداران سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهند بود و به همین جهت باید وضعیت حق پخش آنها کاملا شفاف و روشن شود.

حسینی: واگذاری پرسپولیس و استقلال تا پایان سال انجام می‌شود!

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مسعود سلطانی‌فر استقلال پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر استقلال پرسپولیس مسعود سلطانی فر استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد

سرپرست سازمان خصوصی سازی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر از آزادسازی وثیقه و به نام شدن سهام ترجیحی متعلق به ۶۴۱۶۱ تن از کارگران خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان با تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته کار و کارگر گفت: تعداد 5،221،627،710 سهم متعلق به 64،161 نفر در 154 شرکت که در سالهای قبل واگذار شده بود؛ از وثیقه آزاد و سهام به نام کارگران منتقل شده است.

واگذاری 305،893،562 سهم دولت به 3008 کارگر از ابتدای دولت سیزدهم

سرپرست سازمان خصوصی سازی ادامه داد: با توجه به سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی مبنی بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تامین عدالت اجتماعی ، تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و بهبود درآمد خانوار و در اجرای تبصره (3) ماده «20» قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد 305،893،562 سهم دولت در 10 شرکت مشمول واگذاری به 3008 نفر از کارکنان و کارگران شاغل و بازنشسته به عنوان سهام ترجیحی واگذار شده است.

بازیان در همین زمینه افزود: مطابق مقررات، واگذاری سهام ترجیحی به صورت صد در صد اقساط با مدت 10 سال صورت می­گیرد و بهای سهام واگذار شده از محل سود سهام مورد واگذاری پرداخت می شود.

ارائه تخفیف قیمتی در واگذاری سهام ترجیحی به کارگران

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از برنامه دولت برای حمایت از کارگران خبر داد و گفت: دولت در نظر دارد با هدف حمایت از کارگران؛ قیمت سهام ترجیحی شرکتهای قابل واگذاری را با اعمال تخفیف به آنان واگذار نماید.

بازیان در همین زمینه اضافه کرد: کلیات این پیشنهاد به تصویب هیأت واگذاری رسیده و پس از تصویب جزئیات و طی مراحل قانونی، در واگذاری سهام ترجیحی مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان خصوصی سازی از یک تصمیم دیگر هیات واگذاری خبر داد و خاطرنشان کرد: به موجب تصمیم دیگر هیئت واگذاری؛ سهام ترجیحی مستقل از سهام بلوکی به کارکنان واگذار خواهد شد و بر این اساس کارکنان شرکت مشمول واگذاری؛ صرفنظر از فروش یا عدم فروش سهام بلوکی؛ قبل از خرید سهام توسط بخش خصوصی، سهامدار شرکت محل اشتغال خود خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!