Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهاددانشگاهی به مناسبت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از جهاددانشگاهی، این نهاد به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیانه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه جهاد دانشگاهی به شرح زیر است:

سیزده آبان ۱۳۵۸ روزی افتخار آمیز برای ملت ایران و نشانه‌ای پر نور در راه عزت طلبی و استقلال خواهی پیروان خط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس سره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با وجود گذشت سال‌ها از حماسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پر شور دانشجو، ابعاد این اقدام جسورانه مبتنی بر بصیرت و متکی به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، همچنان نماد، نشانه و سرمشقی ارزشمند برای دوران کنونی است که در آن دیپلماسی، نفوذ و میدان داری فرهنگ آمریکایی سعی در اخفای متقلبانه خوی استکباری ایالات متحده‌ی آمریکا دارد. پیشتازی دانشجویان پیرو خط امام در موضوع دشمن شناسی و دارا بودن نگاهی فراتر از قدرت سخت و تجهیزات نظامی به دشمن، یعنی آن چه که امروز از آن به عنوان جنگ نرم یاد می‌شود، تحسین برانگیز و شایسته بررسی و مطالعه‌ی عمیق توسط نسل جوان و به ویژه دانشجویان است.

شناخت مکر و حیله‌های امروز نظام سلطه که با بودجه‌های سرسام آور در حوزه‌های غیر نظامی، ملت‌های دنیا را تهدید می‌کند، همچنین عدم اعتماد به دشمن برای پایان دادن به خباثت‌هایش با وجود اقدامات آشکار و پنهان در مجامع بین المللی و حملات گسترده رسانه ای، اطللاعاتی و تبلیغاتی از وظایف آحاد ملت‌هایی است که دل در گرو عزت، آرمان‌ها و استقلال خود دارند.

ملت رشید ایران بار‌ها و بار‌ها در عرصه‌های مختلف سیاست داخلی و خارجی، علم و فناوری، فرهنگ و اقتصاد کارآمدی دین را به مدد تعالیم قرآن کریم و عترت طاهرین (ع) تجربه کرده‌اند که استکبار ستیزی نیز از جمله آنهاست. مبارزه‌ای همیشگی با دشمنانی که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ مخالفت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر ملت کوتاهی نکرده اند.

اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، ضمن مرور و بزرگداشت حماسه‌ی افتخار آمیز تحقیر دشمن زبون، جهادگران نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی اعلام می‌دارند همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان شرکت کرده و با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) امکانات فناورانه و دستاورد‌های فرهنگی خود به ویژه برکات فرهنگ جهادی را برای یاری رسانی به دستگاه‌های اجرایی کشور در مسیر حفظ استقلال، عزت ملی و تعالی اجتماعی به کار گیرند. اعضای این نهاد از عموم ملت شهید پرور ایران اسلامی دعوت می‌کنند تا با حضور پرشکوه خود در آیین‌های بزرگداشت سیزده آبان، آرمان‌های ضداستکباری و ظلم ستیزانه انقلاب اسلامی را همچون گذشته، زنده نگه دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: 13 آبان روز مبارزه با استکبار بیانیه جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق همچون شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست و قلب مظلومان جهان را شاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، در اجلاسیه ۴۲۲ شهدای کهگیلویه، اظهار کرد: ایران اسلامی با همت کارگزاران در بخش‌های مختلف و همچنین همراهی خوب مردم در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم و بخش‌های مهمی از جمله افزایش تولید، کنترل نقدینگی و کاهش بیکاری روندی رو به رشد و پیشرفت دارد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تلاش کارگزاران نظام هنوز مردم سختی‌ها و مشکلاتی از جمله تامین معیشت دارند، افزود: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان دولتی شاهد کاهش مشکلات و رضایت نسبی مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی باشیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در راه رسیدن به قله تلاش می‌کنیم و البته کم‌وکاستی‌هایی وجود دارد، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت‌ها و ابزارهای لازم وجود دارد و در واقع همه ابزارها برای پیشرفت و توسعه کشور را در اختیار داریم که نیروی انسانی قوی و خلاق از مهم‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز مقتدرانه میدان‌داری می‌کند، تصریح کرد: عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت بود که دل تمام آزادی خواهان جهان را شاد کرد و همچون شمیری زهرآگین در قلب دشمنان اسلام فرو نشست.

منصوری با اشاره به رشادت‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت ساله دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دوراندیشی و بصیرت مردم این دیار ثابت شده است که در آخرین عرصه یعنی انتخابات مجلس دوازدهم با به دست آوردن رتبه اول مشارکت، برگ زرین دیگری از افتخارات این دیار را رقم زدند.

وی افزود: به واسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره‌هاست و احترام به مقام شهدا و این ارزش‌های والا ضروری است و در واقع شهید حق شفاعت دارد.

معاون رئیس‌جمهور خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان شد، گفت: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

وی گریزی به تحولات دنیا و منطقه زد و تصریح کرد: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می‌شود و این یک واقعیت غیرقبال انکار برای زورگویان عالم است و همین نیز سبب آشفتگی در اردوگاه آنان شده است و امروز شاهد شکل‌گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان‌الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم و تحولاتی در حال شکل‌گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

کد خبر 749312

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت