Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هیئت مدیره باشگاه شاهین بوشهر مربیگری میشو کریستوویچ در تیم فوتبال این باشگاه را نپذیرفت و از مدیرعامل این باشگاه خواست با گزینه‌های داخلی مذاکره کند. تاریخ انتشار: 13:47 - 12 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۴۳۶۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، جلسه هیئت مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر باز هم بی نتیجه بود و اعضا برای انتخاب سرمربی این تیم به توافق نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید مسیگر مدیرعامل این باشگاه بعد از ناکامی در توافق با مربیان مورد نظر، مجبور شد با میشو کریستوویچ به توافق برسد و نام او را به عنوان مربی که حاضر است با بودجه شاهین کنار آمده و با همین بازیکنان در این تیم مربی‌گری کند به جلسه هیئت مدیره برد.

بعد از توضیحات مسیگر در جلسه هیئت مدیره شاهین، اعضا این مربی را نپذیرفتند و مدعی شدند هنوز گزینه‌های بهتری در ایران وجود دارد که می‌توان به عنوان سرمربی شاهین با آنها مذاکره کرد. حتی بار دیگر نام مهدی پاشازاده برای مذاکره مطرح شد و از مسیگر خواستند هر چه سریع‌تر با دیگر گزینه‌ها مذاکره کرده و نتیجه را به آنها اعلام کنند. در نتیجه فعلا پروژه مربیگری میشو در شاهین منتفی شده است.

به این ترتیب باز هم در بازی هفته دهم مهرداد کریمیان روی نیمکت این تیم می‌نشیند و تیم شاهین همچنان زمان را از دست می‌دهد. شاید تعطیلات پیش روی لیگ برتر، فرصتی باشد تا مدیران شاهین فکری به حال تیم بحران زده و تک امتیازی خوددر قعر جدول کنند و این تیم پرطرفدار را از وضعیتی که در آن قرار دارد خارج کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر شاهین بوشهر میزان مهدی پاشازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری

بنابر ادعای یک خبرگزاری، علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.

طرفداری | به نظر می رسد وضعیت مدیریت استقلال دچار تغییر شده است.

تسنیم مدعی شد؛ با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال علی خطیر از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد.

در جلسه‌ای که امشب برگزار شد، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره، فرشید سمیعی نایب رئیس هیئت مدیره و مهدی حیدرزاده دیگر عضو هیئت مدیره حضور داشتند و برکناری خطیر به تصویب آنها رسید.

سمیعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و معرفی شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده