Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:49:01 GMT

ستاره بارسا سه هفته خانه نشین شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۸۱۲۳

ستاره بارسا سه هفته خانه نشین شد

لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسا به دلیل مصدومیت در بازی شب گذشته مقابل لوانته، سه هفته قادر به همراهی آبی اناری ها نیست.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا روز گذشته در ورزشگاه سیوتات والنسیا با نتیجه 3-1 مغلوب لوانته شد. در این بازی بارسا ابتدا با پنالتی مسی پیش افتاد ولی نیمه دوم به فاصله شش دقیقه سه گل دریافت کرد و بازنده این دیدار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

نیم ساعت از بازی گذشته بود که سوارز پس از برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و نتوانست به کار ادامه دهد. او جای خود را به کارلس پرز داد که از 28 سپتامبر گذشته و بازی با ختافه دیگر برای بارسا بازی نکرده بود.

تیم پزشکی بارسا روز گذشته مصدومیت ساق پای راست سوارز را تایید کرد و امروز با بررسی های دقیق تر عنوان داشت که روند بهبودی او زمان بازگشتش به میادین را تعیین خواهد کرد.

 

طبق ادعای آاس، مصدومیت سوارز از همان ناحیه ای است که دو ماه پیش در برابر بیلبائو باعث شد یک ماه به دور از میادین بماند. اتفاقی که باعث نگرانی کادر پزشکی بارسلونا شده است و آنها به سوارز توصیه کرده اند تا مراحل درمانی خود را جدی بگیرد و برای بازگشت، صبوری بیشتری به خرج دهد.

چنین مصدومیتی برای بهبودی به سه تا چهار هفته درمان نیاز دارد و سوارز به طور قطع بازی با اسلاویا پراگ و سپس سلتاویگو را از دست خواهد داد. از بخت خوب او سپس وقفه بازی های ملی از راه می رسد و اگر همه چیز خوب پیش برود، می تواند بارسا را دوم آذر برابر لگانس همراهی کند.

 

 

بارسلونا لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو

در مهم ترین مقطع فصل، یکی از بازیکنان محبوب دشان و انریکه دچار مصدومیت شده است.

به گزارش طرفداری، لوکاس هرناندز در نیمه اول دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، مجبور به ترک زمین شد. این بازیکن فرانسوی در صحنه گلزنی نیکلاس فولکروگ از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و با وجود تلاش برای ادامه بازی، قبل از پایان نیمه اول تعویض شد. اکیپ مدعی شده که حضور هرناندز در یورو ۲۰۲۴ در هاله ای از ابهام است.

با گذشت چند ساعت از بازی، زانوی هرناندز همچنان به شدت متورم بود و کسی نتوانست ماهیت دقیق مصدومیت را مشخص کند. با این حال، یک چیز قطعی است - او در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند هفته آینده حضور نخواهد داشت. دوره بهبودی او به احتمال زیاد چند هفته طول خواهد کشید.

هرناندز قرار است روز پنجشنبه از زانوی خود عکسبرداری با ام آر آی انجام دهد، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که رباط‌های صلیبی او آسیب دیده باشند. چنین مصدومیتی حضور او در یورو ۲۰۲۴ را غیرممکن می کند. تا این لحظه همه نسبت به حضور او در این تورنمنت بدبین هستند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، قرار است روز ۲۷ اردیبهشت لیست نهایی بازیکنان فرانسه برای یورو را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • دوری سرجینیو دست از میادین تا سال 2025؛ آینده نامشخص مدافع آمریکایی در پی مصدومیت
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید