Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:45:21 GMT

کابوس ادامه‌دار گلدن‌استیت در لیگ بسکتبال آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۸۱۴۶

کابوس ادامه‌دار گلدن‌استیت در لیگ بسکتبال آمریکا

در ادامه رقابت‌های فصل جدید لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، ۸ مسابقه برگزار شد که در جریان این دیدارها فیلادلفیا و اوکلاهوما حریفان خود را شکست دادند و گلدن‌استیت بحران زده با شکستی دیگر مواجه شد.

فیلادلفیا که فصل را خیلی خوب شروع کرده در غیاب «جوئل امبیدی» ستاره محرومش به مصاف پورتلند رفت و توانست ۱۲۹ بر ۱۲۸ به برتری برسد و یک پیروزی دیگر به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پنجمین برد پیاپی فیلادلفیا در فصل بود و باعث شد نوار شکست‌ناپذیری تیم ادامه پیدا کند.

اوکلاهوما و نیواورلانز نیز امروز به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار اوکلاهوما با درخشش «شای الکساندر» و «کریس پائول» ۱۱۵ بر ۱۰۴ به برتری رسید و پیروز میدان شد.

در دیگر مسابقه برگزار شده گلدن‌استیت که فصلی بد را شروع کرده و در همین ابتدا نیز «استفان کری» ستاره خود را به دلیل مصدومیت سه ماه از دست داده به مصاف شارلوت رفت و پنجمین باختش را تجربه کرد. گلدن‌استیت در این مسابقه ۹۳ بر ۸۷ تن به شکست داد تا هواداران بیش از قبل نگران اوضاع این تیم شوند. با این حال به نظر نمی‌رسد بدشانسی‌های گلدن استیت تمامی داشته باشد. پزشکان باشگاه اعلام کرده اند که «دایمون گرین» دیگر ستاره گلدن استیت نیز مصدومیت پیدا کرده و هنوز مشخص نیست چقدر از بازی‌ها دور خواهد بود.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

دنور ۹۱ -  اورلاندو ۸۷

بروکلین ۱۰۹ - دیتروید ۱۱۳

فینیکس ۱۱۴ - ممفیس ۱۰۵

مینه‌سوتا ۱۳۱ - واشنگتن ۱۰۹

تورنتو ۱۰۵ - میلواکی ۱۱۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال جهان لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس با زدن یک پنالتی به سمت دروازه‌بان جوان پرسپولیس، باعث شکسته شدن هر دو دست این گلر شد. محمد گندمی دروازه‌بانی است که پس از درخشش در تیم‌های پایه، با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند. گندمی از سوی حسین عبدی به اردوی تیم ملی هم دعوت شده بود، اما چند روز قبل از حضور در اردو، هر دو دست او شکسته شد.

گندمی خطاب به عبدالکریم حسن گفته بود حتما پنالتی او را مهار می‌کند و ستاره قطری هم در پاسخ به این دروازه‌بان جوان گفته "من پنالتی را به وسط می‌زنم و تو فقط آن را بگیر". عبدالکریم حسن با قدرت هر چه تمام پنالتی را به سمت دروازه گندمی شلیک کرد که باعث شد هر دو دست این دروازه‌ان از ناحیه مچ دچار شکستگی شود!

 

منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • استعفاهای سریالی سران نظامی صهیونیست/کابوس «وعده صادق» ادامه دارد
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • سرمایه گذاری طلای ابشده با پک های جدید و استاندارد
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت