Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: پویش ملی ارتقای سلامت و نشاط بانوان با ورزش با شعار ورزش، شادابی و آرامش، گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان ایران در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فهیمه سروری در این خصوص اظهار کرد: پویش ملی ارتقای سلامت و نشاط بانوان با ورزش با شعار ورزش، شادابی و آرامش، گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان ایران در تاریخ 11 آبان ماه با مشارکت و حمایت مسئولین ستادی حوزه بانوان استان و مشهد، جمعی از اصحاب رسانه، بانوان مشاغل ادارات و دستگاه های ستادی استان در محل پارک ملت مشهد برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این پویش با برگزاری مراسم نرمش صبحگاهی و اجرای طرح غربالگری توسط هیئت پزشکی ورزشی انجام شد.
مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: اجرای طرح غربالگری شامل پیکر سنجی، قامت سنجی، اندازه گیری فاکتورهای قند خون و فشار خون و صدور معرفی نامه جهت انجام تست غربالگری سرطان سینه توسط هیئت پزشکی ورزشی استان بود.
سروری تصریح کرد: رویکرد مهم این طرح حساس سازی بانوان ورزشکار نسبت به شاخص های مهم سلامت بانوان مرتبط با کم تحرکی و بیماری های وابسته و نهادینه کردن شعار شادابی، آرامش با ورزش در میان خانواده های ایرانی است.
وی در پایان گفت: امیدوارم این مهم در کمترین زمان و به بهترین شکل صورت پذیرد.

 

بیشتر بخوانید: رونمایی از پلاک افتخار کوهنورد مشهدی بازگشت کوراش کاران خراسانی حاضر در جاکارتا به مشهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان ایران خراسان رضوی سلامت مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • طرح «پایش و ارتقای سلامت» اعضای جهاد دانشگاهی سلامت محور است
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس