Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدعبدالله ارجاعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در همایش طلایه‌داران معروف گلبهار، گفت: طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در دوران کنونی جان و آبروی خود را کف دست گرفته‌اند تا جاده امر به معروف و نهی از منکر را آسفالت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این جاده یادگار بزرگ مردانی است که عزت و افتخار اسلامی، غیرت علوی و حجاب فاطمی را نصیب این مرز بوم کردند و نتیجه آن رشادت و دلیری است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با اشاره به اینکه دادن آبرو سخت‌تر از جان دادن است، گفت: این یک سنت الهی است و سپاه اسلام به فضل الهی از این راه عبور خواهد کرد و دوران همگانی شدن امر به معرف و نهی از منکر نیز فرا خواهد رسید.
ارجاعی با بیان اینکه روزی عامران به معروف و ناهیان از منکر به جایگاه اصلی خود رسیده و ما در آن روز خاص به حال آنان غبطه خواهیم خورد، افزود: امروز امر به معروف و نهی از منکر مردم به مردم آسان‌ترین معروف و منکر است در صورتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی مهمترین امر به معروف و نهی از منکر را در مسئولان در هر جایگاه می‌دانند.
او ادامه داد: باید همه مسئولان در هر نقطه، سمت و جایگاهی که قرار دارند به رسالت و وظیفه خود در این جایگاه به درستی عمل کنند و در آن صورت است که شاهد همگانی شدن این فریضه الهی در سطح جامعه خواهیم بود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی امر به معروف و نهی از منکر را دارای شرایطی خاص دانست و گفت: عامران به معروف و ناهیان از منکر باید با رعایت اخلاق و انصاف در این راه عمل کرده و از اقداماتی که منجر به توهین به افراد خواهد شد به‌ شدت پرهیز کنند.
انتهای پیام//ف.س   عامران به معروف ناهیان از منکر اخلاق و انصاف را رعایت کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال

علیرضا حقیقی، دوباره مرتکب خطای پنالتی شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دروازه‌بان هوادار، رکورد تازه‌ای در دادن پنالتی به حریف ثبت کرد. پنالتی برابر هوادار یازدهمین پنالتی‌ بود که علیرضا حقیقی در تاریخ لیگ برتر مرتکب شد تا با این خطا از دو دروازه‌بان با سابقه ادوار مسابقات یعنی وحید طالب‌لو و مهدی رحمتی که ۱۰ خطای پنالتی انجام دادند سبقت بگیرد و به تنهایی بین دروازه‌بان‌ها در لیگ برتر رکورددار شود.

به نوشته سایت ۳۶۰؛ امیرحسین صادقی با ارتکاب ۱۴ پنالتی رکورددار تاریخ مسابقات است. پس از این مدافع دیگر مدافع استقلالی یعنی حنیف عمران‌زاده با ۱۳ پنالتی قرار دارد.

 هادی عقیلی با ۱۲ پنالتی سوم است و علیرضا حقیقی در کنار وحید حمدی‌نژاد، هادی شکوری و محمد نصرتی در رده چهارم جای دارند.

دیگر خبرها

  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • درمان دردهای عضلانی و مفصلی با حرکات اصلاحی ورزشی +تصاویر
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود
  • مطابق با سیره امام صادق(ع) نهی از منکر باید همراه با محبت باشد
  • آقای احمد خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید؟
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید