Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@15:54:33 GMT

زیدان: قطعا توپ به دست مدافع بتیس خورد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۸۴۵۸

زیدان: قطعا توپ به دست مدافع بتیس خورد

زین الدین زیدان برخورد توپ به دست بازیکن بتیس را واضح می داند ولی گفت که باید به تصمیم داور احترام گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در برنابئو برابر بتیس با تساوی بدون گل متوقف شد در حالی که با کسب سه امتیاز به تنهایی راهی صدر جدول لالیگا می شد. اواخر بازی و در یک صحنه توپ به دست "فدال"، مدافع بتیس برخورد کرد اما داور اعلام پنالتی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ای آر نیز با تاخیر نظر داور مسابقه را تایید کرد اما رئالی ها به شدت نسبت به این قضیه اعتراض داشتند و معتقد بودند باید یک پنالتی به سودشان اعلام می شد.

 

 

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی و در مورد آن صحنه مشکوک گفت:« واضح است که توپ به دست بازیکن بتیس برخورد کرد اما من ترجیح می دهم خودم را وارد مسائل داوری نکنم. از جایی که قرار داشتم، دیدم توپ به دست مدافع برخورد کرد ولی تفسیر این صحنه ها کار داوران است. داور حتی از وی ای آر هم کمک نگرفت چرا که به تصمیش اطمینان داشت. ما هم چاره ای نداریم جز اینکه به تصمیم او احترام بگذاریم.

کاری از دست ما ساخته نیست و معتقدم نباید خیلی روی این قضیه تمرکز کرد. ما بازی خوبی انجام دادیم به خصوص در نیمه اول و نمی توانم از تعهد و عملکرد بازیکنانم ناراضی باشم. تنها مشکل ما گلزنی بود.»

زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده

به گزارش ورزش سه در شرایطی که بازی دو تیم بالای جدولی پرسپولیس و سپاهان در نیمه دوم بسیار پربرخورد و نزدیک پیش می‌آمد و موقعیت گلی روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد علیرضا بیرانوند سعی کرد تا با اخراج یک بازیکن از تیم حریف تعادل را بهم بزند.
دقیقه 60 مسابقه و با سانتر رضا شکاری و سپس ضربه سر رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و علیرضا بیرانوند به هوا برخاستند که بیرو توپ را جمع کرد و برخودی بین دو بازیکن به وجود آمد.

این برخورد دقایق کوتاهی بعد از دریاافت اخطار فرشاد احمدزاده رخ داد و گلر ملی پوش سرخ‌ها سعی داشت با غلتیدن روی زمین و گرفتن سرش نشان دهد احمدزاده روی هوا به او آرنج زده واینطوری داور مسابقه را برای دادن کارت زرد دوم به این بازیکن مجاب کند اما حیدری از ابتدا تصمیمش را گرفته بود.

در عین حال احمدزاده خیلی زود اعلام کرد هیچ برخوردی با بیرانوند نداشته اما مشخص بود که کاملا ترسیده است. با این حال احمدزاده وقتی مطمئن شد کارت زرد دوم را نخواهد گرفت از صحنه دور شد و در شرایطی که لبخند تلخی داشت که به تلاش بیرانوند برای اخراج شدنش پوزخند می‌زد.

جالب اینکه بعد از این برخورد هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس هم به داور معترض نشدند و بیرانوند هم بعد از لحظاتی از جایش بلند شد و به بازی ادامه داد.

در مرور تصویر آهسته این برخورد مشخص بود که دست احمدزاده به شانه و حتی سر بیرانوند برخود داشته اما این بخورد آنقدر شدت نداشته که داور را برای جریمه کردن بازیکن سپاهان مجاب کند.

دیگر خبرها

  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده