Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@09:21:34 GMT

مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در استان زنجان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۸۶۱۶

مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در استان زنجان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با نزدیک شدن به یوم‌الله 13 آبان، مسیرهای راهپیمایی مردم همیشه در صحنه استان زنجان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام ناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: مردم همیشه در صحنه استان زنجان یک‌ بار دیگر و در صحنه‌ ای سرنوشت‌ساز در یوم الله 13 آبان در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه ،بصیرت خود را در این روز به نمایش می گذارند، افزود: باید جهانیان بدانند که ملت ولایت‌ مدار ایران اسلامی هیچ‌ گاه از آرمان‌های امام راحل جدا نشده و ادامه‌ دهنده خون شهدا است.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم زنجان در یوم‌ الله 13 آبان از مقابل چهارراه امیرکبیر تا مقابل امام‌زاده سید ابراهیم (ع) زنجان در راهپیمایی حضور می یابند، افزود:این مراسم از ساعت 9:30 دقیقه صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات برگزار می ‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: مردم ولایت ‌مدار ابهر نیز مسیر راهپیمایی را از مقابل چهار راه امام حسین این شهر تا میدان انقلاب برگزار می ‌کنند.

حجت الاسلام ناصر مسیر و زمان راهپیمایی در خرم‌دره را از ساعت 10 صبح از مسجد رسول‌الله تا مصلی نماز جمعه اعلام کرد و گفت: در شهر قیدار نیز مسیر راهپیمایی از میدان شهدا تا مزار شهدا برگزار می ‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی یوم‌ الله 13 آبان در شهر آب‌بر نیز از میدان امام علی (ع) تا مصلی نماز جمعه برگزار می شود، ادامه داد: همچنین زمان برگزاری این مراسم در شهرستان سلطانیه از مسجد فاطمه الزهرا تا مزار شهدا است.

این مسئول مسیر راهپیمایی در شهر زرین‌آباد، را از مقابل سپاه تا مصلای نمازجمعه اعلام کرد و گفت: مردم ماه‌نشان نیز راهپیمایی خود را از سه راهی ینگجه تا  مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌کنند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مراسم راهپیمایی یوم‌ الله 13 آبان در هیدج از میدان شهرداری تا مسجد صاحب‌ الزمان و  صائین‌قلعه از مقابل شهرداری تا مسجد صاحب‌ الزمان خواهد بود.

حجت الاسلام ناصر بیان داشت: مردم حلب نیز از مقابل بخشداری تا مسجد جامع و مردم  سجاس از مقابل میدان امام حسین (ع) تا مزار شهدا در این راهپیمایی شرکت می کنند.

وی افزود: همچنین گرمابی ها از مقابل میدان معلم تا مسجد جامع، مردم زرین‌ رود از میدان توحید تا مزار شهدا راهپیمایی می کنند.

این مسئول ادامه داد: در چورزق نیز مردم از جنب بخشداری تا مسجد امام حسین (ع) و گیلوان از میدان امام تا مسجد جامع در این راهپیمایی شرکت می کنند.

وی افزود: راهپیمایی در درام نیز از مسجدالهادی تا مزار شهدا و  دستجرده از میدان تا مسجد جامع برگزار می شود.

حجت الاسلام ناصر بیان داشت: مردم دندی از مقابل سپاه تا مزار شهدا،مردم  پری از مقابل پاسگاه انتظامی تا مقابل دبیرستان بهشت و اهالی انگوران از مقابل مخابرات تا سالن ورزشی استکبار ستیزی خود را به نمایش می گذارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان که در فصل جاری یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، در جام حذفی هم شگفتی‌ساز شده و تا مرحله یک چهارم نهایی بالا آمده است.

شاگردان سعید اخباری بعد از پیروزی خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان و مس کرمان طبق قوانین باید سومین بازی خود را میزبان باشد و با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که آلومینیوم اراک حریف بعدی این تیم در جام حذفی است.

بر این اساس شاگردان مجتبی حسینی برای صعود به نیمه نهایی باید در شهر یزد مقابل چادرملو اردکان به میدان بروند و جالب اینکه اراکی‌ها اولین تیم لیگ برتری هستند که بعد از 8 سال در یزد به میدان می‌روند.

آخرین باری که یک تیم لیگ برتری به استان یزد رفت و در مرکز این استان بازی کرد، به سال 85 برمی‌گردد؛ زمانی که شهید قندی یزد در لیگ برتر حضور داشت و بعد از یک فصل حضور به دسته پایین‌تر رفت.

از آن زمان تاکنون هیچ تیم لیگ برتری دیگری به شهر یزد نرفته و آلومینیوم اراک این طلسم 8 ساله را می‌شکند و باید دید آیا چادرملو بازهم می‌تواند شگفتی‌ساز شود و شانس دوباره میزبانی از یک تیم لیگ برتری دیگر را در یزد داشته باشد یا خیر.

دیگر خبرها

  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه