Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسداران، تهرانپارس و نارمک از آن محله‌هایی در تهران هستند که به دلایل مختلف طرفداران زیادی دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شیپور، در این مطلب می‌خواهیم درباره  نکات اجاره خانه در محله های تهران و بیشتر در مورد اجاره آپارتمان در پاسداران، اجاره آپارتمان تهرانپارس و اجاره آپارتمان نارمک صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد اجاره آپارتمان در تهران نیز شاهد تقسیم‌بندی‌های بالا و پایین‌شهری هستیم و طبیعتا در محله‌هایی که از آنها نام بردیم، فقط افراد پولدارتر می‌توانند زندگی کنند. امکانات رفاهی جذاب، ساختمان‌های دیدنی و لوکس و حتی شاید آب و هوای بهتر مزایایی است که متاسفانه این محله‌ها را به بالای شهر تهران تبدیل کرده است.

اجاره خانه و آپارتمان در تهران نیز همیشه شرایط خاصی دارد و با توجه به پراکندگی املاک در پایتخت، شاهد قیمت‌های مختلف هستیم. البته چند وقتی است با فروکش کردن قیمت‌ها و از طرفی مبارزه با قراردادهای رهن و اجاره غیرعرف، باعث شد تا قیمت‌ها کاهش خوبی داشته باشد.

پاسداران، تهرانپارس و نارمک از آن دست محله‌های پرطرفدار در تهران هستند که ویژگی‌های جذابی دارند. در این مطلب می‌خواهیم درباره اجاره آپارتمان در تهران و در این منطقه صحبت کنیم.

اجاره آپارتمان پاسداران

پاسداران یکی از محله‌های شناخته شده و بزرگ تهران در شمال شرق تهران است که پیشتر نام سلطنت آباد روی آن بود. این خیابان نزدیک به بزرگراه همت، خیابان شریعتی و قلهک نزدیک است.

برای اجاره آپارتمان ولنجک بد نیست بدانید این محله بالا شهر دسترسی بسیار خوبی به ایستگاه مترو نوبنیاد دارد و به راحتی با تاکسی و اتوبوس BRT به این محله تردد کنید. پاسداران محله‌ای است که امکانات رفاهی و تجاری در آن بسیار خوب است و از این بابت مشکلی نیست.

برای اجاره آپارتمان پاسداران باید بدانید که این محله قیمت پایینی ندارد و برای رهن کامل باید از ۴۰۰ میلیون تومان به بالا فکر کنید و برای رهن و اجاره نیز بسته به میزان ودیعه شما متغیر است. حتی آپارتمان‌هایی وجود دارد که باید ۳۰۰ میلیون تومان پول پیش و ۵ میلیون تومان ماهیانه اجاره بدهید.

خرید خانه و آپارتمان: www.sheypoor.com

اجاره آپارتمان تهرانپارس

اگر دنبال این هستید که در شرق تهران آپارتمان اجاره کنید، تهرانپارس یکی از بهترین محله‌های این منطقه است. این محله آب و هوای خوبی داشته و از نظر مراکز اداری و تجاری موقعیت پرطرفداری دارد. این محله دسترسی خوبی به مترو، تاکسی و اتوبوس BRT دارد.

اگر می‌خواهید درباره قیمت اجاره آپارتمان تهرانپارس بدانید، این منطقه هم مانند دیگر محلات تهران تنوع قیمتی زیادی دارد که بیشتر به سال ساخت، ویژگی‌های ملک و متراژ آن بستگی دارد. برای رهن خانه باید ۱۰۰ تا بیش از ۲۰۰ میلیون تومان و برای اجاره بها نیز از ۱.۵ میلیون تومان تا بیش از ۳ میلیون تومان را در نظر بگیرید.

اجاره آپارتمان نارمک

نارمک هم جزو مناطق شناخته شده تهران است که طرفداران زیادی دارد و قیمت کالاهای این محله از تمام ایران ارزان‌تر است! یکی از ویژگی‌های مهم نارمک خوش‌مسیر بودن و دسترسی بسیار خوب آن است. این محله قدیمی نزدیک بزرگراه رسالت است.

اگر قصد اجاره آپارتمان نارمک دارید باید بدانید ۵ ایستگاه مترو در این منطقه وجود دارد که شامل متروی فدک، جانبازان، سرسبز، دانشگاه علم و صنعت و شهید باقری را شامل می‌شود. ضمن اینکه این منطقه دسترسی خوبی به تاکسی و اتوبوس واحد نیز دارد.

برای اجاره آپارتمان نارمک مواردی داریم که ۱۰۰ میلیون رهن و ۳ میلیون تومان اجاره می‌خواهند. البته با ۲۰ میلیون تومان و ماهی ۲ میلیون تومان اجاره هم می‌توانید یک آپارتمان ۷۰ متری پیدا کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید خانه اجاره خانه املاك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اگر قصد خرید خانه در مناطق شرق تهران را دارید این گزارش را از دست ندهید.

یک آپارتمان ۴۰ متری یک خوابه در محله امامت تهران در حالی که ۱۵ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

آپارتمان دیگری در پیروزی تهران با متراژ ۵۲ متر و یک اتاق خواب، سه میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان می‌ارزد. این واحد ساخت سال ۱۴۰۰ است.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: برای خرید یک خانه ۸۱ متری در محله اوقاف با دو اتاق خواب و سن بنای ۸ سال به ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز دارید.

با بودجه ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک واحد آپارتمان ۸۰ متری در محدوده دانشگاه علم و صنعت شوید. این واحد دو اتاق خواب و ۱۲ سال سن دارد.

یک واحد ۷۶ متری دو خوابه در نظام‌آباد در حالی که چهار سال از ساخت آن می‌گذرد، پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

واحد آپارتمانی ۱۸ ساله در تهرانپارس غربی با متراژ ۱۰۳ متر و دو اتاق خواب در روزهای گذشته معادل ۱۰ میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی در نارمک جنوبی با زیربنای ۵۶ متر، در حالی که ۱۳ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۵ میلیارد تومان معامله می‌شود. همچنین، با ۵ میلیارد تومان می‌توانید یک واحد آپارتمان ۷۵ متری ۲۸ ساله با دو اتاق خواب در محله وحیدیه خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر جدول زیر را بخوانید؛

قیمت خانه‌های شرق تهران (اردیبهشت ۱۴۰۳)
محله متراژ مشخصات مبلغ کل (تومان) قیمت هر متر (تومان)
تهرانپارس شرقی ۷۰ متر سال ساخت ۱۳۸۶ - ۲ خوابه ۴٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۴٬۲۸۵٬۰۰۰
تهرانپارس شرقی ۶۵ متر سال ساخت ۱۳۸۴ - ۲ خوابه ۴٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۴٬۶۱۵٬۰۰۰
نیرو هوایی ۷۰ متر سال ساخت ۱۳۸۰ - ۲ خوابه ۵٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نظام‌آباد ۹۸ متر سال ساخت ۱۴۰۲ - ۲ خوابه ۷٬۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۶٬۰۲۰٬۰۰۰
نارمک ۷۵ متر سال ساخت ۱۳۸۴ - ۲ خوابه ۵٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۸٬۶۶۶٬۰۰۰
امامت ۷۸ متر سال ساخت ۱۳۸۰ - ۲ خوابه ۶٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸۵٬۸۹۷٬۰۰۰
زاهد گیلانی ۱۳۳ متر سال ساخت ۱۴۰۰ - ۳ خوابه ۹٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶۸٬۴۲۱٬۰۰۰
تهرانپارس غربی ۱۲۰ متر سال ساخت ۱۳۷۲ - ۲ خوابه ۴٬۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰
پیروزی ۹۰ متر سال ساخت ۱۴۰۲ - ۲ خوابه ۸٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۹۷٬۷۷۷٬۰۰۰
تهران‌نو ۹۵ متر سال ساخت ۱۳۸۰ - ۲ خوابه ۶٬۸۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷۲٬۱۰۵٬۰۰۰
خاک سفید ۶۵ متر سال ساخت ۱۳۸۰ - ۱ خوابه ۳٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۶٬۱۵۳٬۰۰۰
تهرانپارس غربی ۱۰۳ متر سال ساخت ۱۳۸۵ - ۲ خوابه ۱۰٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۵٬۸۲۵٬۰۰۰

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899688

دیگر خبرها

  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟