Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، معاون دوم مجلس سنای افغانستان از دولت آمریکا خواست که زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه این کشور در امور صلح افغانستان را برکنار کند.

محمد آصف صدیقی اظهار داشت که خلیلزاد در روند صلح افغانستان در پی مقاصد شخصی خود است و دولت آمریکا می‌خواهد او را از این سمت برکنار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیقی تاکید کرد که دولت آمریکا باید به جای زلمی خلیلزاد نماینده دیگری را در امور صلح افغانستان معرفی کند.

وی یادآور شد که تلاش‌های خلیلزاد در روند صلح افغانستان هیچ نتیجه‌ای نداشته و او هم اکنون در پی مقاصد شخصی خود در این روند است.

معاون دوم مجلس سنای افغانستان مشخص نکرد که مقاصد شخصی خلیلزاد در روند صلح افغانستان چیست اما تاکید کرد با آنکه مردم افغانستان حق دارند به صلح دست یابند ولی خلیلزاد به دنبال تشکیل حکومت موقت در افغانستان است، در حالی که مردم افغانستان به هیچ صورت حکومت موقت را نمی خواهند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس سنای افغانستان افغانستان زلمی خلیلزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان