Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عباس هاشم‌پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: سطح مسابقات بین قاره‌ای مانند بازی‌های جهانی ساحلی بسیار بالا است. تاریخ انتشار: 15:32 - 12 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۴۴۵۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که برای شرکت در نهمین دوره مسابقات جام بین قاره‌ای تهران را صبح امروز (یکشنبه) ترک کرده بود، دقایقی پیش وارد دوبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان عباس هاشم‌پور در نخستین دیدار خود از ساعت ۱۹:۳۰ (به وقت تهران) روز سه‌شنبه (۱۴) به مصاف مکزیک می‌روند.

همچنین عباس هاشم‌پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: حدود یک ماه پیش موفق به کسب مدال برنز بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی در قطر شدیم. پس از آن برخی از بازیکنان به استراحت پرداختند و تعداد زیادی از ملی‌پوشان در قالب تیم‌های باشگاهی در تورنمنت باشگاهی در ترکیه حاضر شدند.

وی ادامه داد: روز گذشته یک نوبت تمرینی را در تهران برگزار کردیم و به مرور تعدادی از مباحث تاکتیکی پرداختیم. تا اینکه امروز صبح به امارات سفر کردیم و امشب هم یک ریکاوری مناسب خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: بی تردید کارمان سخت است، چرا که تیم مکزیک سابقه خوبی در فوتبال ساحلی جهان دارد و همیشه در جام‌جهانی حضور پیدا می‌کند و تیم مصر با اینکه از نظر فنی در سطح پایین‌تری نسبت به بازیکنانمان قرار دارد، اما از نظر بدنی بسیار خوب و فوق‌العاده سخت‌کوش هستند.

وی ادامه داد: تیم روسیه هم که همواره از تیم‌های برتر جهان است و در هر دو بخش بدنی و تاکتیکی نقاط قوت زیادی دارند. اما همه تلاش ما کسب بهترین نتایج از هر مسابقه است.

هاشم‌پور تصریح کرد: هدف ما رسیدن به فینال است و برای این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. علاوه بر قدرت زیادی که به عنوان یکی از پنج تیم برتر جهان داریم، غیرت ایرانی بازیکنانم همیشه باعث می‌شود تا در شرایط سخت، اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عباس هاشم پور فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ساحلی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه استان کرمان قطب اصلی فوتبال کشور شده است، گفت: تیم های باشگاهی کران حداقل یک زمین فوتبال ساحلی در این استان ایجاد کنند و یک تیم فوتبال ساحلی داشته باشند.

به گزارش مشرق، مهدی تاج روز پنجشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان با اشاره به اینکه فوتبال بانوان ویژگی های منحصر به فردی در استان کرمان دارد، افزود: برای نخستین بار حضور بانوان به منظور تماشای فوتسال در سالن امام علی(ع) شهر سیرجان فراهم شد و هر جا که تجهیزات و سخت افزار لازم مهیا باشد زمینه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیز فراهم خواهد بود.

وی به ویژگی‌های باشگاه گل گهر اشاره کرد و گفت: به زعم من این باشگاه بسیار استاندارد است و شرایط بسیار خوبی در آن حاکم است.

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بخش عمده‌ای از گسترش این روزهای فوتبال کشور به رونق فوتبال در کرمان برمی‌گردد.

وی با اشاره به حضور فعال بانوان در فوتبال به قهرمانیهای تیم خاتون بم اشاره کرد و افزود: این قهرمانی اتفاق بسیار خوبی است و باید توجه داشت بسیاری از بازیکنان تیم ملی بانوان از استان کرمان هستند که توفیقی برای این استان محسوب می‌شود.

تاج با اشاره به رشد فوتبال بانوان در کرمان، تاکید کرد: نقش کرمانی‌ها در کمیته‌های فدراسیون فوتبال پررنگ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اداره فوتبال بانوان در بخش ملی نیز بر عهده کرمانی هاست، اظهار داشت: در استان کرمان به اندازه کل ورزش کشور، رقابت فوتبال برگزار می‌شود و وضع فوتبال را در این استان خوب می‌بینیم.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی مدون در همه استان ها در بخش فوتبال بانوان، فوتسال و فوتبال در دستور کار است بیان کرد: فوتبال ساحلی مزیت کشور است و اگر در جایی بتوانیم قهرمان دنیا شویم آن فوتبال ساحلی خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از صدا و سیما گفت: رییس صداو سیما گفته است حق پخش را دنبال می کنند و تشکر می کنم از ایشان که نسبت به این حق شناخته شده اهتمام دارند و امیدوارم به سرعت این کار انجام شود.

تاج همچنین از لزوم ایجاد تیم باشگاهی بانوان توسط تیم های لیگ برتری در آینده نزدیک خبر داد

کرمان؛ مهد استعدادهای ورزشی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این نشست گفت: امروز مطالبه گری در شهرستان‌های مهد استعداد استان برای رشد این استعدادها وجود دارد.

میثم پاریزی با اشاره به اینکه ۵۰درصد کل امکان ورزشی استان کرمان مختص به ورزش فوتبال است، گفت: ظرفیت های استان غنی بوده و سرآمد این ظرفیت ها نیروی انسانی توانمند است.

وی بیان کرد: استان کرمان از گذشته مهد چهره‌های شاخص در حوزه ورزش به ویژه فوتبال بوده و امیدواریم استان کرمان کرسی‌های بیشتری در فدراسیون فوتبال داشته باشد.

فراگیری فوتبال در استان کرمان

رییس هیات فوتبال استان کرمان نیز در این نشست گفت: تلاش ما در استان کرمان بر این بوده که فوتبال در این ۲سال فراگیر شود البته ما به دنبال گسترش فوتبال در کف جامعه هستیم.

مهدی جهانشاهی با اشاره به اینکه ۲۳هزارو ۹۹۵ نفر مشغول به ورزش فوتبال در استان هستند، گفت: در سال گذشته ۳۴۰ تیم استان کرمان در سطح رقابت های استانی حضور داشتند در حالی که این میزان در سال ۱۴۰۰؛ تنها۱۶۰ تیم بود.

وی با اشاره به اینکه در سطح فوتبال و فوتسال هفت هزار و ۸۰۰ رقابت در سطح استان برگزار شده است، بیان کرد: طی سال گذشته ۱۹ کلاس مربیگری در سطح فوتبال استان برگزار شد.

رییس هیات فوتبال استان کرمان با اشاره به اقداماتی که در فوتبال استان کرمان برگزار شده است، گفت: یکی از اقدامات در حوزه باشگاهی استان این بود که سقف قراردادها مشخص شد و با این اتفاق بار روانی از روی این باشگاه‌ها برداشته شد.

وی تاکید کرد: طی سال گذشته در بحث بانوان تمامی مسابقات بانوان در لیگ های مختلف برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • نتایج بازی‌های فوتبال جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!