Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در ادامه لیگ فرصتی برای اشتباه نداریم و باید امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.

طرفداری- ارسلان مطهری ضمن اشاره به پیروزی ذوب آهن مقابل شاهین بوشهر، در مورد شرایط ذوب آهن سخن گفت.

به گزارش تسنیم، ارسلان مطهری، با اشاره به پیروزی ذوب آهن مقابل شاهین در هفته نهم گفت:

ما نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی داشتیم و مهم این بود که بازی را ببریم تا از این شرایط سخت خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بازی آسانی هم در پیش نداشتیم و شاهین حریف سرسختی بود، ولی خوشحالم که بعد از هشت بازی اولین برد را به دست آوردیم.

 

وی در ارتباط با گلی که به شاهین زد تا در جمع بازیکنان سه گله لیگ برتر قرار بگیرد، خاطر نشان کرد:

خوشحالم که گل زدم، ولی نتیجه گرفتن ذوب‌آهن از هر چیزی مهمتر بود. هر مهاجمی دوست دارد در هر بازی گل بزند تا به تیمش کمک کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. البته امسال بدشانسی آوردیم و مصدومیت باعث شد تا چند بازی را از دست بدهم. امیدوارم در بازی‌های آینده بیشتر به تیمم کمک کنم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به انتقادهایی که در این مدت از ذوبی‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد:

وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد طبیعتاً مورد نقد قرار می‌گیرد، ولی ما در این فصل واقعاً بدشانسی هم آوردیم. شاید در برخی بازی‌ها اشتباهاتی هم داشتیم، ولی ذوب‌آهن بیشتر اسیر بدشانسی شد و در بعضی از بازی‌ها به حق‌مان نرسیدیم.

مطهری در پاسخ به این سؤال که «آیا آنها می‌توانند امسال در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرند؟»، خاطرنشان کرد:

ما تیم خوبی داریم و متأسفانه شروع لیگ برخلاف پیش‌بینی‌های ما جلو رفت. می‌توانیم خودمان را به بالای جدول برسانیم، ولی باید بدانیم که در ادامه لیگ فرصتی برای اشتباه نداریم و باید امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. ما امتیازهای نسبتاً زیادی را از دست دادیم، ولی برای جبران فرصت داریم. امیدوارم با چند برد پیاپی خودمان را به بالای جدول برسانیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

به نقل از ایرنا جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899237

دیگر خبرها

  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • صدر جدول طلایی شد
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی