Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:37:24 GMT

کاهش فاصله حرکت قطارها در خط ۷ متروی تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۹۷۱۵

کاهش فاصله حرکت قطارها در خط ۷ متروی تهران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از کاهش فاصله حرکت قطارها در خط ۷ مترو خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه حمل‌ونقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است تا با برنامه ریزی مناسب بهترین امکانات و خدمات را به شهروندان و مسافران خود ارائه دهد، گفت: پیش از این فاصله حرکت قطارها در خط ۷ متروی تهران هر ۱۲ دقیقه یک قطار بود که از ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۸ به ۱۰ دقیقه یک قطار کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با عنایت به بهره برداری از ایستگاه‌های جدید خط ۷ ، رسیدن فصل سرما و کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط مترو، شهروندان تهرانی ترغیب به استفاده بیشتر از این ناوگان ریلی درون شهری شده اند و شاهد افزایش روز افزون مسافر در این خط هستیم.

نوبخت تصریح کرد: با استفاده از حداکثر توان تا جایی که محدودیت‌ها و شرایط فنی امکان داشته است این زمان را کاهش دادیم و هر ۱۰ دقیقه یک قطار برای جابجایی مسافران در این خط اعزام می شود.

نوبخت خاطرنشان کرد: امیدوارم با شرایط خوبی که مهیا شده باز هم بتوانیم میزان ظرفیت جابجایی ناوگان متروی تهران و حومه را افزایش دهیم.


وی با اشاره به اینکه خط ۷ متروی تهران یک خط درون‌شهری به طول ۲۷ کیلومتر است گفت: در حال حاضر ۲۰ کیلومتر آن با۱۰ ایستگاه شامل میدان صنعت، دانشگاه تربیت مدرس، شهید نواب صفوی، رودکی، کمیل، بریانک، هلال احمر، مهدیه میدان محمدیه، و بسیج به بهره برداری رسیده است.


نوبخت تصریح کرد: این خط که عمیق‌ترین خط متروی تهران است از شهرک امیرالمؤمنین (قصر فیروزه) و در کنار ورزشگاه تختی تهران در شرق تهران آغاز شده و پس از طی مسیر شرقی- غربی و تقاطع با خط ۶ که در حال ساخت است و در ایستگاه های هفده شهریور و میدان محمدیه با خط ۱ و ایستگاه مهدیه با خط ۳، از ایستگاه بریانک به سمت شمال متمایل می‌شود و در ایستگاه متروی شهید نواب صفوی با خط ۲، در ایستگاه متروی توحید با خط ۴ و در ایستگاه متروی دانشگاه تربیت مدرس با خط ۶ که در حال ساخت است تقاطع خواهد داشت و سپس در امتداد بزرگراه چمران ادامه پیدا می‌کند و پس از عبور از کنار برج میلاد، وارد میدان صنعت در شهرک غرب گردیده و در انتها به میدان کتاب در سعادت آباد می‌رسد.
بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، وی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش خدمات رسانی با کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط مترو همچنان در دستور کار شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مترو شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن