Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد اروپایی ها در مواجه با توافقنامه برجام اختیار چندانی ندارند و دنباله رو سیاست های آمریکایی هستند.

قدس آنلاین: عزت الله یوسفیان ملا در خصوص انفعال کشورهای اروپایی در مواجهه با برجام و نزدیک شدن زمان اجرای گام چهارم گفت: اروپایی ها در مواجه با توافقنامه برجام اختیار چندانی ندارند و دنباله رو سیاست های آمریکایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در این راستا اظهار کرد: این مهم در حالیست که آمریکایی ها اعتنایی به آنها نمی کنند لذا می توان به عنوان مثال گفت که خروج یکجانبه کاخ سفید از برجام بیانگر همین امر است.

وی با اشاره به اینکه اروپایی ها دلشان می خواهند روی پای خودشان بایستند اما قدرت و اختیار در عرصه سیاسی و اقتصادی ندارند، ادامه داد: این مهم در حالیست که حتی شرکت های اروپایی که دولت های آنها طرف های برجامی هستند از آمریکایی ها هراس دارند و گوششان به صحبت های مقامات خودشان بدهکار نیست لذا از کشورمان خارج شدند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه اروپا در برجام سرش بی کلاه ماند زیرا استقلال ندارد، تصریح کرد: طبق ضرب المثلی "اروپایی ها هم چوب خوردند، هم جارو"؛ در واقع اروپایی ها در مقابل افکار عمومی دنیا متهم به بدعهدی شده اند و همچنین به دولت های مختلف نشان دادند که نمی تواند استقلال داشته باشند از این رو مذاکره با آنها ضریب اطمینان ندارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس باید گام چهارم را بر اساس سیاست های کلی نظام به طور جدی اجرایی کنیم تا منافع ملی محقق شود.

منبع: خانه ملت

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فراکسیون ولایی برجام گام چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند

خبرگزاری آمریکایی پنجشنبه شب به وقت تهران از دستگیری صدها نفر در جریان تظاهرات دانشگاهی در اعتراض به سیاست‌های دولت آمریکا در قبال نسل کشی غزه خبر داد.

به گزارش مشرق، یک خبرگزاری آمریکایی پنجشنبه شب به وقت تهران گزارش کرد که جریان تظاهرات در مخالفت با سیاست‌های آمریکا در قبال نسل کشی در غزه در دانشگاه کالیفرنیا دستکم ۲۰۰ نفر دستگیر شدند.به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» تظاهرات و دستگیری تقریبا در هر گوشه‌ای از آمریکا در روزهای اخیر رخ داده است، اما در ۲۴ ساعت گذشته حوادث دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس به کانون توجهات مبدل شد.

بر اساس این گزارش، از شروع تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا از اواسط آوریل به این سو بیش از ۲۰۰۰ نفر در جریان تظاهرات دانشگاهی از سوی پلیس دستگیر شدند.این خبرگزاری از دستگیری یک استاد دانشگاه در «ایلینویز» که به گفته او در جریان تظاهرات روز شنبه در «دانشگاه واشنگتن» در سنت لوئیس، دچار شکستگی دنده و دست شده بود، خبر داد.

حمایت از مردم غزه و اعتراضات علیه سیاست‌های دولت بایدن در حمایت همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی تحت عنوان «جنبش همبستگی» در دانشگاه کلمبیا آمریکا آغاز شد و پس از آن به دیگر دانشگاههای مهم و برجسته آمریکا و حتی کشورهای دیگر رسید.استفاده نیروهای امنیتی آمریکا از خشونت و تاکتیک‌های پلیس آمریکا برای مقابله با معترضان و سرکوب تحصن‌های آرام در هفته‌های اخیر، ادعاهای دولت آمریکا در آزادی بیان را زیرسؤال برده است.

دیگر خبرها

  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است