Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نمایندگان در نشست جلسه نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی با ارجاع نحوه فعالیت هیأت مقررات‌زدایی به کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با ۱۳۹ رأی موافق، ۵ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۲ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

لازم به ذکر است این ماده درباره نحوه فعالیت هیأت مقررات‌زدایی و بهبود فضای کسب و کار در وزارت امور اقتصادی و دارایی، ترکیب اعضای آن و وظایف و اختیارات است که برای بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی یعنی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت به حضورش در رئال مادرید ادامه دهد و قرارداد جدیدی را با این باشگاه تا تابستان سال 2027 به امضا رساند و امیدوار بود که بتواند جایش را در ترکیب این تیم باز کند. 

اما شرایط مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و او در این فصل حتی نتوانست به اندازه فصل قبل فرصت برای بازی پیدا کند و این موضوع به هیچ وجه به مذاقش خوش نیامده و شرایط را برایش دشوار کرده است. رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر بارها اخباری را درباره نارضایتی او منتشر کرده بودند. 

حالا نشریه رلوو خبر داده است که سبایوس به زودی جلسه مهمی را با مدیران رئال مادرید برگزار خواهد کرد تا شرایط را برای آینده مشخص کند. قرار است در این جلسه به صورت مفصل درباره این که این بازیکن باید به حضور در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد یا خیر بحث شود. 

پیش از این گفته شده بود که باشگاه اتلتیکو مادرید علاقه بسیار زیادی به جذب سبایوس دارد و این احتمال وجود دارد که برای به خدمت گرفتنش در پنجره تابستانی پیش رو اقدام کند اما باید دید که تصمیم نهایی او چه خواهد بود و مذاکراتش با مدیران رئال چه سرانجامی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • نحوه تولید عطر، ادکلن و اسپری خوشبوکننده بدن در یک کارخانه فرانسوی (فیلم)
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات