Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، این تیم با تغییر ذهنیت خود به دنبال پیشرفت است و نمی‌خواهد اشتباهات گذشته‌اش را تکرار کند.

آندره‌آ استراماچونی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط این تیم بعد از برد 6 امتیازی مقابل تراکتور، اظهار داشت: پیروزی خیلی مهمی را به دست آوردیم، آنهم به خاطر اینکه با ذهنیتی خوب در تبریز بازی کردیم، ولی بازی بعد ما هم مقابل یک تیم سرسخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به دیدگاهی که مردم در ابتدای فصل داشتند فکر می‌کنم صنعت نفت (حریف بعدی استقلال) همه را سورپرایز کرده است. آنها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و شخصیت تیمی خوبی دارند و تنها راهی که می‌توانیم نتیجه بگیریم این است که صد درصد توان‌مان را بگذاریم.

وی در مورد اینکه هواداران نگران هستند بازیکنان استقلال بعد از بردهای پیاپی مغرور شده باشند، گفت: این دقیقاً چیزی است که من گفتم. ما شب بازی با تراکتور خوشحال بودیم، ولی باید از فردای آن روز آماده پیروزی در بازی بعد باشیم. ما هنوز کار خاصی نکردیم و به نظرم این مهمترین کار ما از زمانی است که من اینجا (استقلال) هستم.

نمی‌خواهیم اشتباهات گذشته تکرار شود

استراماچونی ادامه داد: ما نسبت به اول فصل ذهنیت‌مان را تغییر دادیم و کم کم در حال پیشرفت هستیم. مسیر طولانی داریم و باید پیشرفت کنیم و نمی‌خواهیم اشتباهات گذشته تکرار شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا از وضعیت مهاجمان تیمش رضایت دارد یا خیر و همچنین عملکرد شیخ دیاباته در بازی با تراکتور، عنوان کرد: متأسفانه دیاباته آسان‌ترین فرصت را در این بازی از دست داد، ولی مظاهری هم عکس‌العمل خیلی خوبی از خود نشان داد. همانطور که گفتم ما با سه مهاجم بازی می‌کنیم و برای این روش بازیکن به اندازه کافی نداریم. در ابتدای فصل یک مشکلاتی داشتیم. الان هم با نبود داریوش شجاعیان و محسن کریمی امیدواریم مشکلات زیادی تا آخر فصل نداشته باشیم، چون خیلی سخت است با این شرایط و سیستمی که ما کار می‌کنیم.

استراماچونی در واکنش به طرح این موضوع که همچنان مشکلاتی در خط دفاع استقلال دیده می‌شود، گفت: بله، این مشکل وجود دارد و ما در حال کار روی این مسئله هستیم. راهکارهایی هم داریم که بین خودمان می‌ماند.

او درباره تمجید علی پروین، اسطوره پرسپولیس از او و بازی تیمش اظهار کرد: من به همه اسطوره‌ها در ایران احترام می‌گذارم. او اسطوره پرسپولیس است و پس اسطوره فوتبال ایران هم است. از او ممنون هستم. در مسیری که حرکت می‌کنیم از ما تعریف و نقد می‌شود اما نباید روی ما تاثیر بگذارد و باید به مسیری که ایمان داریم، ادامه دهیم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است

اسطوره بیانکونری می‌گوید برای او افتخار بزرگی بود که به عنوان کاپیتان یوونتوس در کنار رونالدو بازی کند.

طرفداری | جورجو کیه لینی اسطوره یوونتوس پس از بازنشستگی از دنیای فوتبال در مورد حضور فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در بیانکونری گفته است.

این مدافع ایتالیایی 39 ساله در پایان فصل گذشته مسابقات MLS کفش‌های خود را آویزان کرد و به دوران حرفه‌ای 24 ساله‌اش که با کسب 9 اسکودتو، 5 کوپا ایتالیا و قهرمانی اروپا با آتزوری همراه بود، پایان داد. کیه‌لینی پس از بازنشستگی به عضویت کادر فنی لس آنجلس اف‌سی درآمده و به عنوان مربی توسعه این تیم فعالیت می‌کند. بازگشت او به یوونتوس در آینده نزدیک به طور مرتب مطرح شده است، ایده‌ای که مورد حمایت بسیاری از هواداران در تورین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: جورجو کیه لینی از فوتبال خداحافظی کرد + آمار و افتخارات

حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس

کیه لینی که در یوونتوس با کریستیانو رونالدو هم‌بازی بوده از حضور و دلایل حضور اسطوره پرتغالی در این تیم ایتالیایی صحبت کرده است.

افتخار بزرگی بود که به عنوان کاپیتان یوونتوس در کنار او باشم. یک فرصت منحصربه‌فرد برای من بود تا او را به عنوان یک بازیکن بزرگ تحسین کنم. کریستیانو به خوبی در تیم جا افتاد و من هیچ نکته منفی از او ندیدم.

اسطوره فوتبال ایتالیا در مورد حضور کریستیانو در یوونتوس اظهار داشت:

او تقریباً وسواس خاصی به مراقبت از بدن و آماده‌سازی‌اش می‌پرداخت. او می‌خواهد گل بزند و پیروز شود، شخصیت کریس در بازی‌های سخت، من را تحت تأثیر قرار می‌داد. رونالدو میل دیوانه‌واری داشت تا دنیا را تکان دهد. او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است و ثابت کند که به خاطر رئال نیست که او به چنین بازیکنی تبدیل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند