Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@03:14:34 GMT

تیراندازی و کشتار سگ‌های ولگرد در تیران + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۰۲۵۰

تیراندازی و کشتار سگ‌های ولگرد در تیران + عکس

عضو انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان تیران گفت: عوامل شهرداری تیران با تیراندازی تعدادی از سگ های ولگرد در سطح شهر را کشته و بیرون از شهر زیر خاک دفن کردند.

مهدی دادخواه تیرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: صبح امروز در پی تماس های مردمی با خبر شدیم که تعدادی سگ در سطح شهر با تیراندازی عوامل شهرداری کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران شهرداری این سگ ها را جمع آوری و به محل دفن نخاله ها منتقل کردند.

این فعال محیط زیست با بیان اینکه به دلیل دفن  سگها، آمار دقیقی از تعداد آنها در دست نیست، گفت: به محل دفن این سگ ها رفتیم؛ عوامل شهرداری سگها را زیر حجم زیادی از خاک دفن کردند که مشخص نباشد.

عضو انجمن دوستداران محیط زیست شهرستان تیران در پاسخ به این سوال که آیا تیراندازی به سگ ها توسط عوامل شهرداری صورت گرفته است؟ بیان کرد: ماموران شهرداری بودند زیرا تنها شهرداری اجازه چنین اقدامی را دارد، اداره امکان نیز مجوز تیراندازی می دهد، از سوی دیگر این سگها با ماشین شهرداری به محل دفن نخاله منتقل شدند.

دادخواه گفت: مجمع فعالان محیط زیست کشور طی نامه ای از دادستانی و فرمانداری درخواست کرد که از این اقدام شهرداری جلوگیری کنند.

کد خبر 395484

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سگ کشی محيط زيست اصفهان تیراندازی کشتار سگ ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از مشاهدۀ پلنگ ایرانی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی سالاروند، امشب، با اشاره به ثبت فیلم یک قلاده پلنگ در منطقه حفاظت‌شدۀ سفیدکوه، گفت: مشاهدۀ این گونه ارزشمند در لرستان تأیید شده‌است.

او با بیان اینکه حضور پلنگ برای سایر گونه‌ها جنبۀ حمایتی دارد، اضافه کرد: مشاهدۀ پلنگ در یک زیست‌بوم نشان‌دهندۀ پویایی و تکمیل زنجیرۀ غذایی زیستگاه‌ است.

افزایش جمعیت حیات‌وحش لرستان ‌طبق سرشماری اخیر

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان با تقدیر از خدمات محیط‌بانان، بیان کرد: هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های نوین ارتقای امنیت، افزایش مشاهدۀ تعداد گونه‌های حیات‌وحش طی دو سال اخیر را به‌دنبال دارد.

او با اعلام اینکه تعداد گربه‌سانان ایران به هشت گونه کاهش یافته‌است، تأکید کرد: پنج گونه شامل پلنگ ایرانی، کاراکال، سیاه‌گوش، گربه جنگلی و گربه وحشی در لرستان شناسایی و ثبت شده‌است.

سالاروند خاطرنشان کرد: سه مورد پلنگ ایرانی سال گذشته در زیستگاه‌های لرستان مشاهده و ثبت شده‌است.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • عوامل تاثیرگذار بر کپک زدن فرش
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود