Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه چهار تهران با تاکید بر تامین نیاز و خواسته های شهروندان به عنوان وظیفه ضروری مدیریت شهری و محور قرار دادن نواحی در تمامی موضوعات اجرایی محلات گفت: مسئولیت تمامی فعالیت ها در سطح محلات در حوزه های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری بر عهده نواحی و شهرداران نواحی است.

به گزارش امتداد ، “محمد محمددوست” با اشاره به شرایط اقتصادی شهرداری تهران و لزوم اهمیت به نیازهای اساسی محلات گفت: با توجه به تاکید شهردار محترم تهران لازم است در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان توجه ویژه ای به موضوعات نگهداشت شهر شده و نواحی می بایست در این خصوص تعامل خود را با سازمان های مرتبط با شهرداری تهران افزایش داده و موانع را رفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از اقدامات روابط عمومی منطقه در سال گذشته افزود: مدیر و کارشناسان روابط عمومی منطقه باید تلاش کنند تا وضعیت رو به رشد در این حوزه همچنان حفظ و به سمت جلو حرکت کند.

محمددوست با بیان اینکه در بحث رسانه ای شدن موضوعات جاری شهرداری منطقه باید تعادل را رعایت کرد گفت: زیاده روی در انعکاس مسایل و موضوعات روزمره شهرداری این منطقه باعث ایجاد مشکلات خواهد شد و می بایست در این خصوص برنامه ریزی و تعادل منسجمی صورت گیرد.

وی افزود: ما به دنبال تامین خواسته ها و نیازهای اساسی شهروندان هستیم و باید تمرکز خود را بر خدمت رسانی به شهروندان قرار دهیم و رسانه ای کردن موضوعات را در اولویت های بعدی قرار دهیم.

شهردار منطقه چهار اجرای طرح جمع آوری خودروهای اسقاطی و پوشش رسانه ای این طرح را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه برنامه ریزی مطلوبی در خصوص هماهنگی با دستگاه های قضایی و انتظامی، نحوه اجرا و پوشش رسانه ای این طرح صورت گرفت که جای قدردانی داشته و ضروری است سایر برنامه ها به این نحو اجرا گردد.

وی با اشاره به شرایط و ویژگی های خاص منطقه چهار در مقایسه با سایر مناطق ۲۲ گانه شهر تهران گفت: منطقه چهار از لحاظ مساحت، جمعیت، بافت های مسکونی، فرهنگ و … پیچیدگی های خاصی را برای این منطقه ایجاد کرده که می بایست با برنامه ای منسجم و مدیریتی صحیح نسبت به رفع این پیچیدگی ها اقدام کرد.

محمددوست افزود: اداره روابط عمومی باید تعامل خوبی با نواحی و معاونت های ستادی داشته باشد تا بتواند در انتقال صحیح اخبار و رویدادها موفق عمل کند؛ امر اطلاع رسانی و ارتباطات در زمان مناسب خود موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

شهردار منطقه چهار در ادامه با اشاره به نقش مهم معاونت اجتماعی در منطقه گفت: ارتباط با معاونت اجتماعی از امور مهم مدیریت این منطقه است و می بایست در این حوزه عکس العمل ها به موقع و در زمان صحیح خود باشد.

محمددوست با اشاره به نقش صدا و سیما گفت: تعامل در انعکاس خبر در صدا و سیما باید مدیریت شده و تعادل رعایت گردد؛ اطلاع رسانی، آگاهی و آموزش از جمله موضوعاتی است که باید همواره مورد توجه روابط عمومی قرار داشته باشد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه ضمن قدردانی از زحمات تلاش های مدیریت گذشته روابط عمومی منطقه “فرشید اسحاقی” ، مدیریت جدید به ” سیدحسین میراسماعیلی” واگذار شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، استفاده از وسایل نقلیه برقی می‌تواند راهکاری بسیار مؤثر در مسیر رفع و کاهش چالش‌های حیاتی و دارای مزایای زیست محیطی، کاهش وابستگی به سوخت‌های تجدیدناپذیر فسیلی و بهبود کیفیت هوا باشند. از این رو تغییر سبک حمل و نقل از سنتی بنزینی به برقی اهمیت ویژه‌ای‌دارد. در این راستا شهرداری تهران برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی را دنبال می‌کند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خودمالکی قراردادها در حال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

زاکانی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

گفتنی است یکی از نکات حائز اهمیت برای رانندگان تاکسی، قیمت خودروهای برقی است که نیازمند ارائه تسهیلات ویژه است. به گفته شهرداری تهران قیمت این خودروها قابل رقابت با خودروهای بنزینی خواهد بود.

علاوه بر این شهرداری تهران برای راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ این خودروها پیش از این ۴۰۰۰ نقطه را در سطح شهر تهران در ۲۲ منطقه شناسایی کرده است و بنا دارد تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ایستگاه‌های اعلامی را احداث و مجهز کند.

کد خبر 6096387

دیگر خبرها

  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است