Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@07:11:25 GMT

بیمه ایران «برند محبوب ایرانیان‌» شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۰۵۸۷

بیمه ایران «برند محبوب ایرانیان‌» شد

بیمه ایران در ششمین «جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان» که حاصل نظرسنجی گسترده مردمی از بیش از 2 میلیون و 540 هزار تن از هموطنان بود، به عنوان محبوب ترین برند ایرانی در گروه بانک و بیمه حائز رتبه نخست و کسب تندیس زرین برند محبوب ایرانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به نقل از روابط عمومی انجمن بیمه ایران در استان زنجان، در «جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان» که با حضور 3601 برند ایرانی از جمع ‌فعالان اقتصادی و بازرگانی و بر اساس نظر سنجی و آرای 2 میلیون و 543 هزار و 943 نفر از ‌هموطنان برگزار شد، شرکت سهامی بیمه ایران در گروه اصلی بانک و بیمه و در هر سه زیر رشته تعریف شده برای صنعت بیمه (بیمه بدنه، بیمه ‌شخص ثالث و بیمه عمر و سرمایه گذاری) حائز رتبه اول و کسب تندیس زرین برند محبوب ایرانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر سنجی ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان طی 4 ماه در سال 1398 برگزار شد. در این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروههای کالا و خدمات استفاده شد تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروههای مختلف کالا و خدمات به دست آید.

 در این جشنواره به منظور تقدیر از تلاش فعالان صنعتی و بازرگانی ایرانی، برند ایرانی دارای بالاترین رای به عنوان محبوب ترین برند ایرانی حائز تندیس زرین برند محبوب ایرانی و به شرط حضور حداقل 5 برند ایرانی در گروه، برند ایرانی دوم گروه، حائز تندیس سیمین برند محبوب ایرانی شد. گزارش کامل جشنواره ششم در سایت ‌irantopbrands.org‌ قابل مشاهده است .

جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از این برندهای خوشنام و معتبر را فراهم آورد. بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت می نمایند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند می تواند در بازار کسب نماید. از سوی دیگر این رویداد به دنبال شکل دهی به جامعه هواداران برندهای ایرانی است تا با تعیین میزان توصیه گری برندهای فعال در بازار، زمینه مناسبی را برای کمک به تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان فراهم آورد.

 

بیشتر بخوانید: مردم رمضانِ امسال بیشتر سریال می بینند چند درصد مردم به سینما و تئاتر می روند ؟

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نظر سنجی با کسب رتبه اول بیمه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

به گزارش قدس آنلاین،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آرزوی زیبای طراح ایرانی شرکت BMW، مردم ایران را احساسی کرد | فیلم
  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • ۴۰۰ سال پیش شغل اصلی مردم دربند خرید و فروش برده بود!
  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»