Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@09:17:12 GMT

جلسه مشترک رییس فدراسیون گلف با مدیر رادیو ورزش

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۱۰۱۱

جلسه مشترک رییس فدراسیون گلف با مدیر رادیو ورزش

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز ، جلسه مشترک دکتر عزیزی رییس فدراسیون گلف و غلامرضا میر حسینی مدیر رادیو ورزش ظهر امروز در دفتر فدراسیون گلف برگزار شد.

در این جلسه در خصوص استفاده از ظرفیت رادیو ورزش جهت معرفی ورزش گلف و رشته های تابعه فدراسیون به مخاطبین و اختصاص برنامه به این ورزش بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

156 / 156 فدراسیون گلف رادیو ورزش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فدراسیون گلف رادیو ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت

مسعود اسکویی مجری و مفسر قدیمی ورزش رادیو وتلویزیون به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شد و مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر پزشکان بود که امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

استاد اسکویی که متولد سال ۱۳۱۸ بود، از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمده و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. او از جمله گزارشگران و مفسران ورزشی بود که در رشته‌های مختلف از جمله والیبال سال‌ها سابقه فعالیت داشت.

ما این ضایعه را به خانواده اسکویی و همچنین اهالی ورزش و صداوسیما تسلیت می‌گوید.

همچنین کمیته ملی المپیک درگذشت این پیشکسوت گزارشگری و گویندگی صدا و سیما و رادیو ورزش را تسلیت گفت.

منبع: ایسنا

tags # اخبار فرهنگی سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • درگذشت مجری سرشناس ورزشی صداوسیما
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • مسعود اسکویی، گزارشگر قدیمی رادیو درگذشت
  • صدای خاص رادیو خاموش شد
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد