Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ اسکندر مؤمنی در این پیام آورده است:

سیزده آبان از جمله روز‌های پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است. روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‌توان در برابر هر طاغوتی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آری در سیزده آبان ثابت شد که امنیت و آرامش را از حق کشان و ستم کیشان، که به مظلومان جهان امنیت و آسایش نمی‌دهند، می‌توان باز پس گرفت. حماسه این روز، ثابت کرد که همه قدرت‌های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی هستند.

در سیزده آبان، مردم عدالت‌خواه و ایمان مدار ما، خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده‌ای کج‌اندیش و کوته‌فکر، هم، چون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست. سیزده آبان در تاریخ این دیار شهیدپرور، برگی زرین را به خود اختصاص داده است و بسان ستاره‌ای فروزان در آسمان میهن اسلامی می‌درخشد.

بیشتربخوانید: ستاد مبارزه با مواد مخدر پیگیر بیمه معتادان تحت درمان است

امروز نیز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمود‌های پیر بیدارگر زمان؛ حضرت امام خمینی (ره) و درایت و تدبیر خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، روحیه استکبارستیزی از مرز‌های ایران فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت‌خواه، حق‌طلب و آزاده را فرا گرفته است.

اینجانب فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی را به ملت شهید پرور میهن اسلامی و عموم دانش آموزان عزیز کشورمان تبریک عرض می‌نمایم، امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده‌ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مبارزه با مواد مخدر اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز معلم به شرح زیر است:

به نام خداوند لوح و قلم

در جامعه‌ای که بر محور آموزش می‌چرخد، معلّم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است. (مقام معظم رهبری)

دوازدهم اردیبهشت یادآور جایگاه والای علم، معرفت و مقام والای استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سالروز شهادت معلمی متفکر و دلسوز استاد علامه مرتضی مطهری است که تأثیری بی‌نظیری در جریان پیروزی انقلاب داشت.

در دنیای امروز مسئولیت خطیر آموزش و پرورش در دستان معلمان به‌عنوان سفیران هدایت قرار گرفته که اندیشه آنان چراغ راه آیندگان است، که از سر عشق عمر گرانمایه خود را چراغ فروزان راه دانایی کرده و موجب رشد، بالندگی و شکوفایی علمی و اخلاقی جامعه در تمام سطوح را فراهم می‌کنند.

بدون شک توسعه و رشد صحیح منابع انسانی رکن اصلی توسعه پایدار در یک جامعه است و نقش معلمان به‌عنوان یکی از ارزشمند‌ترین سرمایه‌های اجتماعی کشور در رسیدن به این توسعه پایدار انکارناپذیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را به فرهنگیان، استادان حوزه و دانشگاه، فرهیختگان و صاحبان علم و اندیشه لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم با همت والای این عزیزان به سوی جامعه‌ای پویا و بانشاط گام برداریم و فرزندانمان را برای ساختن و اداره کردن جامعه اسلامی، انسانی و تحقق آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری و اجرای برنامه‌های دولت به ویژه اهداف بالادستی نظام تعلیم و تربیت همچون سند تحول بنیادین آماده کنیم. 

از درگاه پروردگار متعال برای تمام معلمان و اساتید عزیز و سخت‌کوش لرستان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی