Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز کاویانی درحاشیه برگزاری  آئین کلنگ زنی ۴ پروژه عمرانی و خدماتی شهر اندیشه که با حضور مسئولان محلی برگزار شده بود در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تمامی سعی و تلاش ما این است که در شهر اندیشه کاربری و سرانه ها طبق طرح تفضیلی اجرا شود و شهر اندیشه از شهرهای خوب و زیبا و موفقی است که سرانه های آن در حوزه های مختلف به خوبی تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ۴ پروژه ای که امروز کلنگ زنی شد نیز اشاره کرد و افزود: تاکسی داران و شهروندان تقاضای راه اندازی و احداث محل مناسبی برای پایانه مسافربری بودند که خوشبختانه با هماهنگی اعضای محترم شورای اسلامی شهر اندیشه طرح احداث پایانه مسافربری مدرن در فاز ۳ اندیشه با اخذ مجوز ماده ۵ و محیط زیست در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه ارزشمند هستیم.

شهردار شهر اندیشه به مساحت و مشخصات این پروژه نیز اشاره کرد و افزود: پایانه مسافربری مدرن فاز ۳ اندیشه به مساحت ۱۸ هزار متر مربع با ۵ هزار متر مسقف برای تاکسیرانها و ۱۷۰۰ متر برای اتوبوسها و ۲۲۰۰ متر هم فضای خدماتی با اعتبار در نظر گرفته شده برای فاز اول به مبلغ ۴ میلیارد تومان بوده است و انشاءالله در دهه فجر سال آینده نیز افتتاح خواهد شد.
وی به پروژه بازار روز امیر کبیر اشاره کرد و دراین باره نیز گفت: بازار روز امیر کبیر نیز در مساحت ۲۶۸۹ متر مربع و با زیر بنای ۲۴۴۷ متر در ۳۵ غرفه و با ارزش اعتباری ۸ میلیارد تومان در فاز ۵ اندیشه افتتاح می شود.

کاویانی پروژه مرکز همایش های بین المللی شهر اندیشه را نیز یکی از پروژهای خوب برشمرد و تصریح کرد: مساحت پروژه مرکز همایش های بین المللی به مساحت ۸هزار متر مربع می باشد و زیر بنای آن ۱۴ هزار متر مربع است که این پروژه دارای سالن آمفی تئاتر، کارگاه های مختلف آموزشی، کلاس های آموزشی، گالری برای عرضه کارهای هنرمندان و... می باشد و تلاش داریم دراین مجموعه برنامه های کشوری نیز با توجه به فضاهای مناسب و استاندارد اجرا شود.

کاویانی در رابطه با احداث بازار روز مشارکتی ارکیده در فاز ۵ شهر اندیشه نیز گفت: بازار روز مشارکتی ارکیده بنابه درخواستهای شهروندان و نیاز منطقه  با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع وبا زیر ۳هزار متر مربع در نظر گرفته شده است و در دهه مبارک فجر سال آیند نیز به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار شهر اندیشه در پایان گفت: تاکنون پروژه های خوب و فاخری در شهر اندیشه اجرایی شده است و این پروژه ها نیز مکلمل طرح های قبلی بوده و تمام تلاش خود را برای رفع نیاز های مردم خوب و فرهیخته شهر اندیشه به کار خواهیم بست.

 

کد خبر 4762703

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اندیشه شهریار بوشهر ایلام بارش باران گرگان یوم الله 13 آبان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه شهرکرد مشهد قزوین بیرجند سانحه تصادف شهادت امام رضا ع شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۹ اردیبهشت ماه در سایت تیوال به نشانی tiwall.com/p/doroughmigouyand آغاز می‌شود.

هومن برق‌نورد، سارا رسول‌زاده و سهیل مستجابیان بازیگران این نمایش هستند.

حسن مصطفوی تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد و مریم نراقی مجری طرح پروژه است.

طراحی گریم این پروژه بر عهده بهنام معیریان است و ارکستر موسیقی ۱۵ نفره به آهنگسازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می‌کنند.

«آن‌ها دروغ می‌گویند» روایت زن و مردی جوان است که پس از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می‌زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می‌آید.

این نمایش از ۲۷ اردیبهشت در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • بزرگ‌ترین شهرهای جهان ۲۰۲۴ بر اساس جمعیت و مساحت
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد