Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرمحمد مودی روز یکشنبه در حاشیه بازدید استاندار خراسان جنوبی از روند عملیات اجرایی دوباندسازی جاده بیرجند - قاین در جمع خبرنگاران مجموع مطالبات پیمانکاران این محور را ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بخشی از این مبلغ پرداخت شده است و پیمانکاران مجدد عملیات اجرایی را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: تا پایان سال جاری ۱۰ کیلومتر و تا اردیبهشت ۹۹ بیش از ۲۰ کیلومتر از مسیر دوباند بیرجند - قاین زیر بار ترفیک می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: با تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار اکنون عملیات اجرایی پروژه سرعت گرفته است و پیمانکاران مشغول کار هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پنج پیمانکار در جاده بیرجند - قاین مشغول کار هستند و ۸۰ مورد ماشین‌آلات سنگین نیز فعال است.

مودی مدت زمان اتمام دوباندسازی جاده بیرجند - قاین را سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی کرد و گفت: از ۱۰۰ کیلومتر این مسیر تاکنون ۵۰ کیلومتر بازگشایی شده است.

پروژه دوباندسازی جاده ۱۰۰ کیلومتری بیرجند - قاین از سال ۸۹ آغاز شد. محور بیرجند - قاین بخشی از کریدور ۱۵۷۰ کیلومتر شرق (محور مشهد - چابهار) است.

طول راه‌های خراسان جنوبی ۱۷ هزار و ۸۲ کیلومتر است که از این میزان، ۴۷۲ کیلومتر راه اصلی چهارخطه، یک هزار و ۶۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۹۸۲ کیلومتر فرعی و یک هزار و ۱۹۳ کیلومتر راه فرعی دسترسی است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی راه و شهرسازی راهسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزواظهار کرد: برای اجرای این میزان روشنایی جاده‌ای، ۳۱۰ میلیارد ریال از منابع ملی و استانی هزینه شد.

اخترشناس با اشاره به نقش بسزای روشنایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای اظهار داشت: اصلی ترین پروژه ‎های روشنایی طولی طی سال گذشته شامل محورهای آبپخش به کلل، دویره به چاهکوتاه، میدان میوه و تره بار دشتستان، کمربندی اهرم، تقاطع غیر همسطح عالی‌شهر بوده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۵۰ کیلومتر سیستم روشنایی در جاده‌های مواصلاتی استان انجام شده که توسعه و نگهداری آن به صورت مستمر در دستور کار راهداران است.

کد خبر 6093036

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال