Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:01:08 GMT

یمنی‌ها خواستار خروج امارات از جزیره سقطری شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۲۱۵۸

یمنی‌ها خواستار خروج امارات از جزیره سقطری شدند

شهروندان یمنی بار دیگر با برگزاری تظاهرات خواستار خروج اماراتی‌ها از جزیره سقطری شدند. ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العربی الجدید، جزیره سقطری یمن امروز یکشنبه صحنه تظاهرات پرشور در محکومیت اقدامات تنش آمیز مزدوران برخوردار از حمایت‌های امارات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش شرکت کنندگان در این تظاهرات که در شهر "حدیبو" مرکز استان سقطری برگزار شد پارچه نوشته‌هایی همراه داشتند که در آن بر اهمیت حفظ امنیت و ثبات جزیره سقطری تاکید شده بود.

تظاهرکنندگان همچنین شعارهایی در محکومیت دخالت امارات سرداده و خواستار خروج این کشور از جزیره سقطری شدند.

سقطری طی روزهای گذشته صحنه اقدامات تنش آمیز نیروهای «المجلس الانتقالی الجنوبی» (شورای انتقالی جنوب) برخوردار از حمایت‌ امارات بود.

هفته گذشته «رمزی محروس» استاندار «سقطری» در صفحه فیسبوک خود به این نیروها هشدار داد و گفت: مهلت مشخص شده برای عناصر انتقالی جهت عقب‌نشینی از اطراف استان و رفع ظواهر نظامی از شهر به پایان رسیده است.

تحولات یمن| ادامه اشغالگری امارات در "سقطری" و ورود مشکوک عربستان به خط بحرانمقام یمنی: امارات نیرو و تجهیزات نظامی خود را از سقطری خارج می‌کندمسئول اماراتی: جزیره «سقطری» را به امارات بازمی‌گردانیم!

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد

یکی از مسوولان سازمان عفو بین‌الملل واکنش‌های سرکوبگرانه به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، «پل اوبراین» مدیر اجرایی دفتر عفو بین‌الملل در آمریکا امروز پنج‌شنبه در واکنش به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه، اظهار کرد: اعتراضاتی که در داخل دانشگاه‌های آمریکا و اطراف آنها برای حمایت از حقوق فلسطینی‌ها برپا شد، با واکنش‌های سرکوبگرانه از جمله بازداشت و اخراج دانشجویان روبه‌رو شدند.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، اوبراین گفت: حق اعتراض کردن از منظر گفتگوی آزادانه درباره تحولات جاری در غزه در کنار استمرار حمایت‌های تسلیحاتی واشنگتن از اسرائیل، بسیار اهمیت دارد.

این مسوول عفو بین‌الملل افزود: بر اساس قوانین بین‌المللی آزادی دانشگاهی فاکتور اصلی حق تحصیل است، بر این اساس از مدیریت‌های دانشگاه‌ها می‌خواهیم از حق دانشجویان در اعتراض مسالمت‌آمیز و امنیت حمایت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • عفو بین‌الملل خواستار ورود بازرسان به نوار غزه شد
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • لاپید خواستار خروج دو عضو شورای جنگ از کابینه شد
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد