Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانتری گفت: فرهنگ وقف در جامعه باید به یک گفتمان عمومی تبدیل و متناسب با نیاز روز جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «همایش یاوران وقف» به مناسبت دهه وقف و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و تعدادی از واقفان و خیرین در محل تالار امام خمینی (ره) صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«حسین کلانتری» در این آئین، گفت: فعالیت های مجموعه اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت سایر استان ها از نظر کمی و کیفی مطلوب تر و به مراتب بیشتر است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: وقف باید متناسب اشتغال، ازدواج، درمان و نیاز روز جامعه باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه وقف علمی و پژوهشی نیاز امروز جامعه است، افزود: می توان با فرهنگ سازی در زمینه وقف علمی زمینه حمایت از استارت آپ ها و نخبگان را فراهم کرد.

 

کلانتری تصریح کرد: بدون شک با گسترش  و ترویج وقف به معنای واقعی، زمینه تحول همه جانبه در جامعه ایجاد خواهد شد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وقف سرمایه ماندگار یک جامعه است، اظهار داشت: باید وقف را در زندگی فردی و اجتماعی مردم ساری و جاری کرد و آمادگی کامل داریم که این موضوع را به یک گفتمان عظیم اجتماعی تبدیل کنیم.

 

وی عنوان کرد: برای تبدیل کردن وقف به یک فرهنگ و گفتمان اجتماعی باید از ظرفیت دانشگاه ها، رسانه ها، حوزه های علمیه، سازمان های مردم نهاد و تریبون های امام جمعه استفاده کنیم.

 

شایان ذکر است در این آئین از فعالان حوزه وقف، فعالان رسانه‌ ای، خادمان بقاع متبرکه و تعدادی از واقفان و خیرین با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان نماز جمعه ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده شهادت امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع استاندار کهگیلویه و بویراحمد یاوران وقف خیرین نخبگان فرهنگ سازی بقاع متبرکه وقف ازدواج اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد