Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز (یکشنبه) سیاوش شهریور به همراه معاون عمرانی فرمانداری و رٔوسای دستگاه های خدماتی و پلیس راه همزمان با بارش شدید باران با حضور در نقاط حادثه خیز محور زردبند - فشم در شمال شرقی پایتخت بازدید و شرایط سطح آب رودخانه، سنگ ریزه کوه ها و جاده را بررسی کردند.

رئیس مدیریت بحران شمیرانات پس از این بازدید میدانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایمن سازی محدوده کمرخانی که از مهمترین نقاط حادثه خیز این محور به شمار می آید و سال گذشته با ریزش جاده بیشترین خسارت مالی را به بار آورد، در حال انجام است

این مقام مسئول افزود: لایروبی رودخانه جاجرود در محدوده حاجی آباد - رودک و ساحل سازی دیواره های محور زردبند فشم برای پیشگیری از ریزش جاده نیز با فوریت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریور ضمن تأکید بر اینکه تمام نیروهای خدماتی و امدادی شمیرانات بر شرایط ویژه و بحرانی شهرستان در فصل سرما آگاه و مسلط هستند ابراز کرد: مدیریت بحران شمیرانات در آماده باش کامل به سر می برد و در تلاش هستیم قبل از وقوع هرگونه حوادث با امکانات موجود پروژه های دفاعی در برابر خطر را اجرا و از بروز هرگونه خسارات احتمالی جلوگیری کنیم.

به گزارش ایرنا، وقوع سیلاب در ابتدای سالجاری ۲۳۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان به شهرستان شمیرانات خسارت وارد کرد.
شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شمیرانات خسارت سیل مدیریت بحران تخصیص اعتبار بارش برف بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آمد و شد خودرو‌ها امروز شنبه ۸ اردیبهشت در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر مازندران عادی و روان است.

هیچ گونه مداخلات جوی در محور‌های مازندران تاکنون گزارش نشده است.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محور‌های مواصلاتی کوهستانی است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی