Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@12:18:45 GMT

ناگفته های ماجرای درگیری و ضرب وشتم در بیمارستان رضوانشهر + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۲۵۸۶

ناگفته های ماجرای درگیری و ضرب وشتم در بیمارستان رضوانشهر + فیلم

‍‍‍‍‍‍

“مجید گلشن پی” با حضور در دفتر "هشت دی" به بیان ناگفته هایی از ماجرای درگیری و ضرب وشتم در بیمارستان رضوانشهر که پرونده اش هنوز در مراجع قضایی باز است، پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش 8دی، “مجید گلشن پی” فردی که بیماری قلبی دارد همراه با پسر و همسرش بامداد روز چهاردم فروردین سال جاری به بیمارستان رضوانشهر مراجعه می کند، اما با عدم رسیدگی کادر بیمارستان مواجه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(اینجا بخوانید)

وی با حضور در دفتر هشت دی به بیان ناگفته هایی از این ماجرا که پرونده اش هنوز در مراجع قضایی باز است، پرداخت.

 من به دنبال انتقام جویی نیستم. 7ماه شکایت کرده ام بازرسی درمان هیچ اقدامی نکرده؛ اگر اقدامی کرده باشد هم به من اطلاعی نداده اند!

 

بخشی از گفتگو "هشت دی" با  “مجید گلشن پی” بیماری که برای درمان در بیمارستان رضوانشهر حضور یافته بود در ادامه می بینید.

انتهای پیام/

ناگفته های ماجرای درگیری و ضرب وشتم در بیمارستان رضوانشهر + فیلم دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز

میثم معزی امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: از آغاز پدیده گرد و خاک از بامداد تا ساعت ۷ صبح امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) ۸۱۵ نفر و از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳، ۲۵۴ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.
 
به گزارش ایسنا، وی افزود: مجموع مراجعان به بیمارستان‌ها یک هزار و ۶۹ نفر بوده ااست که ۸۸ نفر در مراکز درمانی بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مطابق معمول روزهای گرد و غبار، کلیه بیمارستان‌ها آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند و از هم استانی‌ها می‌خواهیم در این شرایط ضمن تردد حداقلی در فضای باز، از کودکان، سالمندان و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و ریوی هستند، مراقبت کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان خطر ریزگرد های قم بیخ گوش تهران گرد و غبار اهواز به بیش از ۸ برابر حد مجاز رسید

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان