Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: تفکر لیبرال دموکراسی غرب تنها سلطه بر اقتصاد جهان را می‌خواهد. ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی عصر امروز در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیرجند اظهار داشت: امروز به برکت مقاومت عمر استعمارگران به پایان نزدیک شده است و بیش از هر چیز خودشان سبب نابودی خود شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یوم‌الله 13 آبان با دیگر ایام الله‌های سال فرق می‌کند، گفت: حتی بزرگترین روزها از 12 بهمن تا 22 بهمن که زمان بازگشت امام و پیروزی انقلاب بود نیز محصول 13 آبان است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: روزی برای ما بسیار شیرین خواهد بود که تمامی انسان‌ها از چنگال وحشی‌های زمانه نجات پیدا کنند.

عبادی با اشاره به اینکه 13 آبان در کنار وقایع امروز جهان معنا پیدا می‌کند، بیان کرد: تفکر لیبرال دموکراسی غرب تنها و تنها سلطه بر اقتصاد جهان را می‌خواهد و خدای او اقتصاد و پول است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در مراسم 13 آبان قم سخنرانی می‌کندفرمانده سپاه آذربایجان شرقی: 13 آبان تصویر بلند مبارزه با استکبار جهانی استمحدودیت‌های ترافیکی 13 آبان در اردبیل اعلام شد

وی تصریح کرد: در این راستا تمام ارزش‌ها را زیر پا می‌گذارد و با فریب و دروغ در هر جا که بخواهد تسلط پیدا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه 13 آبان با شهادت 36 هزار دانش‌آموز معنا پیدا می‌کند اظهار کرد: نوجوانان آن روز چنان اراده قوی داشتند که دشمن به هیچ نحو نتوانست در آن‌ها ضعف ایجاد کند‌.

عبادی ادامه داد: امروز متاسفانه قدرت تفکر کفرآمیز و ستمگر لیبرال دموکراسی در کشور ما نیز رخنه پیدا کرده و افرادی به آن‌ها چراغ سبز نشان می‌دهند که آفت بزرگ انسانیت است.

انتهای پیام/ح

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از امروز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز شده است.

تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد و در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف

مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی