Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسن آصفری نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: روز سیزده آبان، روز نماد استکبارستیزی ملت ایران علیه زیاده‌خواهی‌های آمریکاست.

وی افزود: آمریکایی‌ها در طول تاریخ اقدامات زیادی را علیه ملت ایران انجام دادند که این اقداماتشان حتی پیش از انقلاب اسلامی مصداق داشته و بعد از آن که اقدامات فراوانی را علیه ایران به کار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دوره نهم مجلس تصریح کرد: حمایت از رژیم پهلوی، حمایت از رژیم بعثی عراق به منظور آغاز جنگ تحمیلی، سرنگونی هواپیمای مسافربری، غارت کردن اموال و دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، حمایت از سازمان منافقین که بیش از 17 هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رسانده‌اند، تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی علیه جمهوری اسلامی که حتی به تحریم دارویی و غذایی نیز گسترش پیدا کرده است، بخشی از این اقدامات ایالات متحده علیه انقلاب اسلامی ایران است.

آصفری افزود: یک میلیون نفر از بیماران خاص کشورمان نیازمند به داروهای ویژه هستند که باید از خارج از کشور وارد شوند، اما چون آمریکایی‌ها تحریم‌های دارویی را علیه جمهوری اسلامی اجرایی کرده‌اند، ما در این زمینه با مشکلاتی مواجه شده‌ایم.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیوار بی‌اعتمادی که بین ملت ایران و دولت آمریکا ایجاد شده است، روز به روز به دلیل اقدامات خصمانه آنان در حال بلندتر شدن است.

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آمریکایی‌ها در موضوع برجام علی‌رغم اینکه جمهوری اسلامی به تمامی تعهدات خود عمل کرده است و بخش زیادی از اورانیوم غنی‌شده‌اش که محصول بیش از 10 سال تلاش دانشمندان ایرانی بوده است را تحویل غربی‌ها دادیم و حتی بازرسی‌های بیشتری را از سوی آژانس بین‌المللی اتمی پذیرفتیم.

آصفری خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها پس از موضوع برجام مجددا به دنیا و ملت ایران اثبات کردند که به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و حتی آنها حاضر نشدند که تحریم‌هایشان را علیه جمهوری اسلامی حذف کنند، در حالی که آنها تعهد اجرای آن را داده بودند.

وی گفت: روز به روز ملت ایران شاهد اقدامات منفی آمریکایی‌ها علیه کشورمان هستند و اقدامات منفی آنها روز به روز بیشتر می‌شود.

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آمریکایی‌ها باید بدانند که هیچ‌گاه با زور نمی‌توانند با ملت ایران برخورد کنند و تا زمانی که از زورگویی دست برندارند، جمهوری اسلامی حاضر نخواهد بود با آنها مذاکره‌ای کند.

آصفری تصریح کرد: آمریکا باید ابتدا به تعهداتش در برجام جامه عمل پوشانده و پول‌های بلوکه شده ایران را که غارت کرده بازگرداند و سپس شاید ما به موضوع مذاکره با آنها فکر کنیم.

وی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اقدامات آمریکایی‌ها باعث شده است که ما روز به روز به بی‌اعتمادی نسبت به آنها پی ببریم و تا زمانی که آمریکایی‌ها از سیاست‌های خصمانه خود دست برندارند، این بی‌اعتمادی بیشتر خواهد شد.

نماینده دوره نهم مجلس تصریح کرد: آمریکایی‌ها در طول 40 سال اخیر به این دلیل از روز 13 آبان ناراحت هستند که دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 58 وارد سفارت آمریکا در تهران شدند و اسنادی از آنجا بیرون آمد که آبروی آنها در دنیا از بین رفت.

آصفری گفت: اسناد به دست آمده از سفارت آمریکا در تهران نشان داد که آنجا کار دیپلماتیک انجام نمی‌شود، بلکه تنها به جاسوسی و اقدامات علیه جمهوری اسلامی فکر می‌کنند، البته در تمامی سفارت‌خانه‌های آمریکا در کشورهای جهان چنین وضعیتی است.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آمریکایی‌ها در تمام سفارت‌خانه‌های خود در سطح جهان به دنبال جاسوسی و اقدامات اطلاعاتی به منظور براندازی علیه کشورهایی است که با آنها مخالف هستند و اقدامات آنها در تعدادی از کشورهایی که برای آنها حیاط خلوت است کاملا مشهودتر است.

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کشورهای منطقه باید متوجه شوند که آمریکا به هیچ وجه دلسوز آنها نبوده و فقط به دنبال دوشیدن آنهاست و حتی اخیرا ترامپ هم اعلام کرده است که علاقمند به نفت منطقه غرب آسیاست.

آصفری گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس بدانند که تا زمانی که نفت دارند آمریکایی‌ها علاقمند به آنهاست و وقتی این نفت تمام شود، ایالات متحده آمریکا ارزشی برای آنها قائل نخواهد بود، در حالی که نفت سرمایه ملت‌های این منطقه است و نباید اجازه دهند که این سرمایه به غارت شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا سفارت آمریکا پروژه براندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود

معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در بازدید از نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل اظهار داشت عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سید حسن مرتضوی» معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در راس هیئتی از نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل بازدید کرد.

وی در بازدید از قسمت‌های مختلف نمایشگاه اظهار داشت هر چه انس با قرآن بیشتر باشد، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی نیز در جامعه کاهش می‌یابد.

معاون سفارت ایران در کابل گفت عمل به قرآن کریم می‌تواند در جوامع اسلامی بیش از پیش اتحاد ایجاد کند.

مرتضوی ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه‌های پر برکت قرآن کریم در افغانستان ادامه یابد.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم با همکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ، دفتر نخست وزیری، وزارت اقوام و قبایل همچنین بنیاد پیامبر اعظم و شهرداری کابل برای نخستین بار در افغانستان برگزار شده است.

این نمایشگاه چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت با شعار جامعه افغانستانی و تربیت قرآنی در قصر دارالامان دایر شده است و شامل 25 غرفه کتاب، آثار قرآنی، کتابت قرآن کریم و مسائل مرتبط می‌باشد.

مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، امارات و برخی کشورها همچنین فرهیختگان و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی مختلف در مراسم گشایش این نمایشگاه قرآنی حضور داشتند.

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابلگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت