Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نظرسنجی مشترک نشریه وال استریت ژورنال و شبکه ان بی سی، ۴۹ درصد آمریکایی‌ها از استیضاح و برکناری ترامپ حمایت می‌کنند.

به گزارش صدا و سیما؛ یک سال مانده به انتخابات ۲۰۲۰، ۴۹ درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند از استیضاح و برکناری دونالد ترامپ رئیس جمهور کشورشان حمایت می‌کنند.

این در حالیست که ماه گذشته ۴۳ درصد آمریکایی‌ها گفته بودند که از استیضاح ترامپ حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این مدت موقعیت ترامپ در میان جمهوریخواهان تقویت شده و حدود ۹۰ درصد اعضای حزب جمهوریخواه با استیضاح و برکناری ترامپ مخالفت کرده اند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترامپ استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ آب شد!

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های بزرگ و معتبر آمریکا و اروپا علیه جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌هایشان از نسل‌کشی اسرائیل دست به اعتراضات گسترده زده و اعتراضاتشان با حمایت مردم نیز روبه‌رو شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا چه خبر است؟

گفتم: دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های بزرگ و معتبر آمریکا و اروپا علیه جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌هایشان از نسل‌کشی اسرائیل دست به اعتراضات گسترده زده و اعتراضاتشان با حمایت مردم نیز روبه‌رو شده است.

گفت: دیگه چه خبر؟!

گفتم: پلیس در آمریکا و اروپا به سرکوب دانشجویان و اساتید پرداخته و چند صد نفر را بازداشت و تعداد زیادی از دانشجویان و اساتید را هم به شدت مجروح کرده‌اند. موساد هم دانشجویان را تهدید کرده که از طریق دوربین‌ها آنها را شناسائی و مجازات می‌کند!

گفت: غربگراهای داخلی که به بهانه اعتراض، آدم می‌کشتند و آمبولانس آتش می‌زدند و به شدت هم از آمریکا حمایت می‌کردند، حالا چه نظری دارند؟! هنوز هم حاضر نیستند بگویند بالای چشم آمریکا ابروست؟!

گفتم: یارو که خیلی عشق آمریکا داشت، میهمان یک آمریکایی شده بود و سر میز شام سعی کرد از او تقلید کند. آمریکایی دوتا بیسکویت درون بشقاب گذاشت و مقداری سوپ روی آن ریخت.عشق آمریکا هم همین کار را کرد. آمریکایی بشقاب را جلوی سگش گذاشت! و یارو...! از خجالت آب شد!

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان گیلانی در حمایت از دانشجویان آمریکایی چه گفتند؟
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تظاهرات صهیونیست‌ها برای برکناری نتانیاهو + فیلم
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • تجمع دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • گفت و شنود/ آب شد!