Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیزدهم آبانماه بدون تردید از ایام اللهی است که در تاریخ معاصر ایران و حتی جهان تأثیری عمیق ونقشی ماندگار داشته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور بیانیه ای، ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با تاکید بر شعار استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول وفروپاشی آمریکا، از عموم مردم ولایت مدار وهمیشه در صحنه فارس جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است:
سیزدهم آبان ماه فرا می‌رسد با طنین فریاد‌های عدالت خواهانه بت شکن زمان امام روح الله الموسوی الخمینی (ره) که در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ پر خروش و پر توان سلطه شیطان بزرگ بر این سرزمین را به مبارزه برخاست و نهضت نو پای اسلامی را توش وتوان دیگری بخشید.

سیزدهم آبان فرا می‌رسد با شمیم عطر خون‌های پاک دانش آموزانی که در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در مقابل دانشگاه تهران و به دست نظامیان رژیم سر سپرده و ستمگر پهلوی به شهادت رسیدند تا نسل جوان و نوجوان این سرزمین همواره بیدار و عدالت خواه و ظلم ستیز در صحنه مقابله با شیطان صفتان حضوری موثر داشته باشند و ۱۳ آبان فرا می‌رسد با طنین فریاد‌های مرگ بر آمریکای دانشجویان مسلمانی که در سیزدهم آبان ۱۳۵۸ به پیروی از امامشان پرچم مبارزه با ام الفساد غرب را بر فراز لانه جاسوسی شیطان بزرگ به اهتزار در آوردند و به فرموده رهبر کبیر انقلاب، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول خلق کردند و اینک دانشجویان، دانش آموران ودیگر قشر‌های مردم فهیم و ولایت مدار فارس در سالگرد یوم ا... سیزدهم آبان – روز ملی مبارزه با استکبار جهانی – با عزمی برگرفته از فریاد‌های بیدار کننده امام راحل وبا اراده و استقامتی بر گرفته از شجاعت وایستادگی رهبر معظم انقلاب و جانشین شایسته بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت ا... خامنه‌ای مدظله العالی بار دیگر آرمان ها، خواسته‌ها واهداف اصولی ملت عظیم الشان ایران را مورد تاکید قرار می‌دهند. این بیانیه می‌افزاید:مراسم بزرگداشت یوم ا... سیزدهم آبان ماه در روز دوشنبه مورخ سیزدهم آبان ماه راس ساعت ۹ صبح در جای جای استان پهناور فارس با حضور دانشجویان- دانش آموزان و سایر اقشار حزب اللهی مردم برگزار می‌گردد.

در شیراز نیز این مراسم در روز دوشنبه سیزدهم آبان راس ساعت ۹ صبح در دو مسیر:

الف- میدان شهدا- خیابان نمازی- بلوار شهید آیت الله دستغیب (ره)

ب-چهارراه شاهزاده قاسم (ع) - خیابان حضرتی - خیابان نهم دی -تقاطع خیابان نهم دی و بلوار شهید آیت الله دستغیب (ره)

با قرائت قطعنامه و سخنرانی در محل بست شهید آیت الله دستغیب (ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) (فضای مجاور مصلی قدیم نمازجمعه، مسجد شهداء) برگزار می‌گردد.
انتهای پیام/م

صدور بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 13 آبان اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، مجاهدان ما بعد از ظهر امروز-شنبه-ساعت ۳:۳۰ دقیقه پایگاه صهیونیستی الرادار در مزارع اشغالی شبعا را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که امروز ساعت ۲:۱۰ دقیقه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه الراهب را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی در لبنان صبح امروز نیز سربازان ارتش اشغالگر را در حالی که در داخل مقر «بیاض بلیدا» در حال فعالیت بودند، با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت آنها انجام شده است.

حزب‌ الله لبنان یک روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز همواره پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار داده و خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد کرده است.

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی