Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران محسن هاشمی ضمن اعلام این خبر گفت : با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و آماده باش نیروهای راهداری بلافاصله پس از شروع بارش و جاری شدن آب بر سطح محورهای شرق استان ، نیروهای راهداری ادارات بهشهر و گلوگاه در منطقه حاضر و نسبت به بازگشایی و ایمن سازی محور اقدامات در خور توجه ای را به اجرا گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : در حال حاضر با توجه به حجم بالای ترافیک از سمت استان گلستان به مازندران و اقدامات راهداری شاهد ترافیک سنگینی در حوزه استحفاظی گلوگاه ( بدو ورود به استان از سمت گلستان ) هستیم ، از این رو به تمامی کابران و مسافرین محترم توصیه می شود تا سفر خود به مقصد شرق استان با تاخیر انجام دهند. هاشمی خاطر نشان کرد : با توجه به کاهش شدت بارش و آرام شدن شرایط جوی و اقدامات ویژه راهداران امید است تا ساعات بعد از ظهر امروز تردد در محور های شرق استان به حالت عادی و روان برگردد. گفتنی است :مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راهها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل فرمایند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام گمرک ایران، تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول‌های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می‌شود و تعداد کامیون‌های خروجی کاهش یافته است.

طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون‌ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

کد خبر 6093008 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • احتمال رگبار باران رعدو برق و وزش تند باد در مازندران
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران