Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای حل اختلاف شهرستان‌ها به اختلافات شوراهای اسلامی ورود کنند و جهت رفع این مشکلات زودتر تصمیم گیری شود

"عزیز فیلی" عصر یکشنبه، ۱۲ آبان ماه در نشست شورای اداری استان، با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های بالای ۷۵ درصد و حوزه بحران استان براساس اولویت انجام شود، افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی توجه به اولویت بندی پروژه‌های بحران و طرح‌های بالای ۷۵ درصد را مورد توجه قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعتبارات خسارت سیل، برنامه محوری دستگاه‌ها برای پوشش مناسب و رفع مشکلات را ضروری دانست و اظهارکرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما، دستگاه‌ها عملیات ساخت و سازها و راهسازی را قبل از فصل سرما و بارش‌های سنگین به نتیجه برسانند.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بارش‌ها همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان آمادگی لازم را داشته باشند.

فیلی تهاتر بانکی را از دیگر موارد قابل طرح دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اهداف بودجه ای، دستگاه‌ها در زمان مقرر نسبت به ظرفیت های قانون بودجه پیگیر باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان، اختلافات درونی است، تاکید کرد: لازم است که شورای حل اختلاف شهرستان‌ها ورود کنند و نظرات خود را برای شورای حل اختلاف استان ارسال نمایند تا جهت رفع این مشکلات زودتر تصمیم گیری و چاره اندیشی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شوراي شهر شوراي حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد