Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:22:16 GMT

تسخير لانه جاسوسي، انقلاب دوم ملت ايران بود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۳۶۹۴

تسخير لانه جاسوسي، انقلاب دوم ملت ايران بود

سردار كشكولي حضور حداكثري در راهپيمايي يوم الله ١٣ آبان را خنثي كننده دسيسه هاي دشمنان دانست و گفت: يوم الله ١٣ آبان و تسخير لانه جاسوسي آمريكا توسط دانشجويان، انقلاب دوم ملت ايران بود.

به گزارش خبرگزاري شبستان از خرم آباد، سردار مرتضي كشكولي بااشاره به مناسبت هاي ١٣ آبان، افزود: يوم الله ١٣ آبان و تسخير لانه جاسوسي پس ازپيروزي انقلاب اسلامي دومين انقلاب ملت ايران إسلامي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اينكه استكبار ستيزي ازشعار هاي محوري انقلاب إسلامي است، اظهار داشت: دنياي استكبار كينه ديرينه از انقلاب اسلامي و ملت ايران است.
وي با اشاره دسيسه هاي دنياي استكبار بويژه آمريكا در طول عمر انقلاب إسلامي، خاطر نشان كرد:٤١سال مبارزه با دنياي استكبار بايد همواره توسط مردم مرور شود.
سردار كشولي اظهار كرد: به حمد الله به لطف خدا دسيسه هاي دشمنان در ٤١ سال گذشته خنثي شده است ودر اين ميدان همراره جمهوري اسلامي ايران و ملت ايران پيروز ميدان بوده اند.
وي با بيان اينكه امروز به حمد الله شاهد تعميق فرهنگ دين هستيم، افزود: دشمنان از زمان پيروزي انقلاب إسلامي در قالب دسيسه هاي مختلف براي مقابله با انقلاب و ضربه زدن به انقلاب إسلامي تلاش كردند.
سردار كشكولي ادامه داد: راه اندازي كودتاه  هاي مختلف، تحريك قوميت ها براي راه اندازي جنگ قوميتي در كشور و جنگ تحميلي بخشي از دسيسه هاي دشمنان بود.
وي ياد آور شد: صدام با حمايت آمريكا و دنياي استكبار با هدف مهار جمهوري إسلامي و براندازي هشت سال جنگ را بر ملت ايران تحميل كرد.
وي افزود: كشورهاي حاشيه خليج فارس، سعودي و دنياي غرب با همه توان از صدام براي حمله به ملت ايران كمك كردند.
سردار كشكولي با اشاره به حمايت گسترده آمريكا از صدام و دولت بعث براي حمله به ايران، بيان كرد: آمريكايي ها با سرنگون كردن هواپيماي مسافربري جمهوري إسلامي ايران ورود خود را به جنگ رسميت بخشيدن .
وي با اشاره به اينكه دنياي استكبارهميشه به دنبال براندازي جمهوري إسلامي ايران بوده است، گفت: امروز هم حداقل خواسته دنياي استكبار تغيير رفتار در ايران و گرفتن روح استكبار ستيزي ملت ايران است.
وي با اشاره به تحريم هاي ظالمانه، ادامه داد: آمريكا در قالب تحريم هاي ظالمانه كه اخيرا تشديد شده است به دنبال مبارزه با جمهوري اسلامي ايران و ضربه زدن به ملت ايران اسلامي است.
سردار كشكولي با بيان اينكه امروز آمريكا به حمد الله در حال افول است، افزود: امروز راهبردها و سياست هاي دولت آمريكا در برابر جمهوري اسلامي شكست خورده است.
فرمانده سپاه لرستان همچنين با اشاره به اينكه داعش توسط آمريكا به وجود آمد، افزود: اين نيروي جعلي كه بارويكرد ضربه زدن به اسلام و اتحاد مسلمان ايجاد شد، به حمد الله توسط جبهه مقاومت جمع آوري شد و نقشه شوم آمريكا در منطقه شكست خورد.
وي با بيان اينكه  دسيسه هاي دشمنان در قالب هاي مختلف ادامه دارد، اظهار كرد: امروز دنياي استكبار به سركردگي آمريكا سه دسيسه شامل نفوذ، ارعاب و جنگ رواني و تحريم  را براي رسيدن به نقشه هاي شوم خود در دست اقدام دارد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بيان كرد: دشمن تلاش مي كند در قالب نقشه هاي مختلف  مردم را از نظام و آرمان هاي انقلابي دور كنند.
وي با اشاره رفتار دولت آمريكا در سيل فروردين لرستان و قاعده انساني و بشردوستانه كمك هاي مردم و دولت ها، بيان كرد:  در سيل لرستان در نه تنها آمريكايي ها نيامدندوحتي از ارسال كمك هاي إيراني هاي مقيم آمريكا هم جلوگيري شد كه نشان دهنده خوي حيواني وماهيت ضد مردمي آمريكاست.

سردار كشكولي آگاهي بخشي و بصيرت افزايي را راه مقابله با دسيسه هاي دشمنان دانست و گفت:حضور هوشمندانه و با بصيرت مردم در راهپيمايي يوم الله ١٣ آبان خنثي كننده دسيسه هاي دشمنان است.
فرمانده سپاه لرستان با بيان اينكه نظام جمهوري إسلامي ايران مردم محور است و در اين نظام قاعده به عنوان مردم در راس قرار دارد، گفت: از مردم با بصيرت ايران إسلامي دعوت مي شود كه  با حضور آگاهانه خود بار ديگري دشمن شناسي خود را به رخ جهانيان بكشند.
وي خاطرنشان كرد: حضور حداكثري ملت نمايش مقاومتي فعال است كه فراتر از مباحث جناحي وداخلي است.
سردار كشكولي اظهار كرد: حضور حداكثري در راهپيمايي ١٣ آبان، نياز ملي و مهم ترين راه مقابله با دسيسه هاي دشمنان است و لازم است همه مردم با حضور حداكثري در راهپيمايي شركت كنند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی کانون های مساجد اردبیل مسجد تراز اسلامی خبرگزاری شبستان بیرجند يوم الله سيزدهم آبان بصيرت استكبار ستيزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی تاکید کرد: باور داریم رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر خواهد بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن 17 اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

17 اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید