Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@22:36:11 GMT

مرگ عجیب سه صیاد بندرعباسی در یک کشتی صیادی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۳۷۹۹

ساعت24- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی هرمزگان گفت: سه نفر به دلیل گاز گرفتگی در یک کشتی صیادی جان خود را از دست دادند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی هرمزگان گفت: سه نفر به دلیل گاز گرفتگی در یک کشتی صیادی جان خود را از دست دادند.

دکتر محمود حسین پور یکشنبه شب با اعلام این خبر اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۹ و شش دقیقه امشب از سوی مرکز دریابانی به اورژانس ۱۱۵ اعلام شده و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق گزارش تیم اعزامی اورژانس، چهار نفر در حین جوشکاری در محوطه سردخانه یک کشتی صیادی که متعلق به کشور چین بوده، دچار گاز گرفتگی با گاز نامشخصی شدند.

وی بیان داشت: طبق گزارش اعلام شده، متاسفانه در این حادثه سه نفر، دو مرد ۲۵ ساله و یک آقای ۳۲ ساله فوت می‌کنند و یک مرد ۳۶ ساله با مسمومیت استنشاقی و گیجی جهت ادامه درمان به بیمارستان صاحب الزمان(عج) منتقل شده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: هنوز نوع گازی که این افراد با آن مسموم شده‌اند، مشخص نشده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: گاز گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محورهای ایلام انجام شد

سید زاهدین چشمه خاور در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیروهای راهداری بیش از ۳۸ مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

وی گفت: براساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در ۱۲ محور از شهرهای این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی به فعالیت و استقرار ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۵۶ نیروی راهدار با ۳۱ دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کارگیری شد.

چشمه خاور ادامه داد: به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان مراجعه نمایند.

کد خبر 6096608

دیگر خبرها

  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز